Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

HAUL / makeup no buy update

Στο collective haul που σας έδειξα τον Οκτώβρη ανακοίνωσα πως μπαίνω σε makeup no buy περίοδο, σε μια δύσκολη περίοδο στην οποία θα προσπαθώ να μην αγοράζω καθόλου προϊόντα μακιγιάζ, και περιποίησης μπορώ να πω. Τον πρώτο μήνα, ως το Νοέμβριο δηλαδή, τα πήγα περίφημα, όπως επίσης είδατε στο update που σας έκανα. Μετά τα πράγματα δυσκόλεψαν αρκετά. Λίγο οι γιορτές, λίγο οι εκπτώσεις, λίγο οι βόλτες στα μαγαζιά με φίλους, λίγο το ότι ήδη έκλεισα 3 μήνες στην περίοδο μη αγοράς προϊόντων ομορφιάς(όποια το δοκιμάσει θα με καταλάβει), έκαναν τα πράγματα να βγουν από την "πορεία" στην οποία μόνη μου υπέβαλα τον εαυτό μου. Οπότε σήμερα θα δείτε αρκετές αγορές που έκανα και αρκετά καινούρια προϊόντα(για μένα τουλάχιστον).




Η πανέμορφη glittery pink μπανιέρα της beauticology με 2 αφρόλουτρα(κεράσι, φράουλα), μία κρέμα σώματος(βανίλια) και 2 σφουγγάρια σώματος, το βερνίκι νυχιών του Κορρέ στην απόχρωση lavender και οι 2 μάσκες προσώπου ήταν ένα δώρο που έλαβα για τη γιορτή μου. 


Εδώ και καιρό ήταν στη wishlist μου τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών της Aussie. Από την στιγμή που τα πέτυχα σε κάποια καλή προσφορά, υπέκυψα και τα αγόρασα. Επίσης, αγόρασα και το conditioner της sunsilk για λεία και μεταξένια μαλλιά.


Για τις κορεάτικες bb δε νομίζω να υπάρχει blogger/youtuber που δεν έχει ακούσει τα καλύτερα. Οπότε μετά από έρευνα κατέληξα στην Missha m perfect bb cream, την οποία επέλεξα στις αποχρώσεις 21 και 23.


Μου τελειώνει η βάση νυχιών που χρησιμοποιώ κι επειδή άκουσα και διάβασα εξαιρετικά καλές κριτικές για τα top & base coats της essence επέλεξα το studio nails 24/7 της εταιρίας αυτής. Ως γνωστόν φυσικά, δύσκολα μπαίνεις σε ένα μαγαζί και βγαίνεις μόνο με αυτό που είχες σκοπό να αγοράσεις, οπότε έβαλα στο καλαθάκι μου και 2 βερνίκια με λεπτό πινελάκι, glamorous #1, golden rose #112, ένα βερνίκι της golden rose(#102), ένα της beauty line(#635) κι ένα της erre due (#656,beat).




Ακόμη ένα δωράκι που έλαβα ήταν αυτή η mini κολώνια και το βερνίκι νυχιών της GG line #48.



Από το ebay, επέλεξα 3 προϊόντα της etude house για τα οποία σας μίλησα πρόσφατα, τις πασίγνωστες demi whispies βλεφαρίδες από Ardell και ακόμη 10 ζευγάρια βλεφαρίδες για φυσικό αποτέλεσμα.


Τα καινούρια κραγιόν της essence ήταν ακόμη ένα πράγμα που είχα στη wishlist μου. Προτίμησα τις αποχρώσεις #05 dare to be nude, #08 colour crush, #09 wear berries, #10 cotton candy. Βρήκα επίσης την ευκαιρία να πάρω ακόμη ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν της beauty line cosmetics #02, και 2 μολυβάκια χειλιών της the sun cosmetics, για τα οποία εννοείται θα σας κάνω ξεχωριστή ανάρτηση μιας και το αξίζουν.





Επισκέφτηκα ένα κατάστημα MAC για να πάρω την πασίγνωστη σκιά satin taupe και τέλος, μιας και μου τελείωσαν 2 ενυδατικά προϊόντα χειλιών(θα τα δείτε σε επόμενο empties post) αυτή τη φορά είπα να δοκιμάσω για πρώτη φορά ένα της garnier. 



Ανακεφαλαίωση: Για τα δικά μου δεδομένα θεωρώ πως τα πήγα αξιοπρεπώς. Μπορεί να αγόρασα αρκετά προϊόντα τους τελευταίους 2 μήνες, αλλά όπως σας έγραψα παραπάνω οι πειρασμοί ήταν πολλοί. Σίγουρα τον πρώτο μήνα τα πήγα σαφώς καλύτερα από το δίμηνο αυτό, όμως και πάλι αισθάνομαι περήφανη για την πορεία αυτού του project. Ίσως σε κάποιες, τα παραπάνω προϊόντα φαίνονται πολλά, όμως τα περισσότερα από αυτά είναι οικονομικά. Κάποια από τα παραπάνω πράγματα τα χρειαζόμουν και κάποια άλλα όχι. Αν δω συνολικά τους 3 αυτούς μήνες, σίγουρα ξόδεψα λιγότερα χρήματα σε προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, απ' όσα θα ξόδευα αν δεν υπέβαλα τον εαυτό μου σε αυτή την "δοκιμασία". Σαφώς μέσα στο τρίμηνο αυτό έμαθα να κοιτάω πιο σφαιρικά και πιο ψύχραιμα το κεφάλαιο "αγορές/ψώνια". Συνεχίζω λοιπόν, κι ευελπιστώ την επόμενη φορά που θα σας κάνω update post να έχω κάνει μεγαλύτερη πρόοδο.



Θα υποβάλλατε εσείς τον εαυτό σας σε κάτι τέτοιο;
Το έχετε δοκιμάσει ποτέ;




Τα λέμε σύντομα...




24 σχόλια:

  1. πολύ ωραιο ποστ!!! η αληθεια είναι ότι θεώ και εγω να κανω για λιγο ένα shopping ban αλλα ακομη σε προσπαθεια είμαι !!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πολλή προσπάθεια και πολλή υπομονή, αλλά αξίζει τον κόπο!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίο , την κορεατικη bb απο που την αγόρασες???
    και εγω εχω μπει σε ενα προγραμμα να μην αγορασω τπτ για 2-3 μηνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ebay. Θέλεις link του πωλητή; Ήταν απίστευτα γρήγορος! Καλή επιτυχία και σε σένα για την προσπάθεια αυτή!

      Διαγραφή
    2. αν μπορείς να μου το στείλεις? σε ευχαριστω πολυ! :)

      Διαγραφή
    3. http://www.ebay.com/usr/cosmeticmarket2012?_trksid=p3984.m1439.l2754
      Ήταν άψογος, και έφτασε πολύ γρήγορα και τις 2 φορές που παρήγγειλα απ' αυτόν!

      Διαγραφή
  3. Τι τελεια ολα, ειδικα με την μικρη μπανιερα τρελαθηκα +_+ τα κραγιον της essence ειναι πολυ καλα τα αγαπω! Με γεια σου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!
      Η μπανιέρα είναι υπέροχη!
      Για τα κραγιόν ακόμη δεν έχω σχηματίσει άποψη, οπότε stay tuned!!!

      Διαγραφή
  4. Η μπανιέρα τι ωραία! Τέλεια όλα, με γεια! Κι εγώ έχω σταματήσει να ψωνίζω καλλυντικά γιατί θέλω να χρησιμοποιήσω αυτά που ήδη έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις! Νομίζω πως το παρακάνουμε καμιά φορά όλες. Ήδη νιώθω άσχημα σκέψου, μιας και τα κραγιόν της essence δεν τα έχω βάλει, εκτός από ένα. Κ μετά θέλω να πάρω και άλλα. Αν ξεκινάς blogging ή youtubing, νομίζω εύκολα χάνεις την αίσθηση του μέτρου!
      Καλή σου επιτυχία! Περιμένω να μου πεις πως τα πας !!!!
      Τη μπανιέρα την αγάπησα αμέσως!

      Διαγραφή
  5. ενταξει..λιγα πραγματακια πηρες...και γω προσπαθω να κανω οικονομια...εχω ενα συρταρι καλλυντικα που δεν εχω χρησιμοποιησει ουτε μια φορα...τα κραγιονακια φαινονται υπεροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι'αυτό κ γω είπα να μαζευτώ λίγο, για να χρησιμοποιώ όλα όσα έχω!

      Διαγραφή
  6. Δικαιολογείσαι! Πολύ όμορφες οι αγορές σου! Με γεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κοραλλία!
      Δύσκολος ο δρόμος που επέλεξα!
      :-(

      Διαγραφή
  7. αχ, χαρά στο κουράγιο σου!!! εγώ δε θα άντεχα ακόμη και τώρα που αναγκαστικά θα πρέπει να τα μειώσω,γιατί το έχω πραξηλώσει χαχα!!τα κραγίον της essence είναι τέλεια, τα έχω όλα, όμως μου άρεσαν και όλα τα υπόλοιπα! με γεια και να τα χαρείς πραγματικά!και μην ξεχνάς εμείς σε καταλαβαίνουμε , όλες τον ίδιο εθισμό έχουμε, χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πω πω και τοσο που αντεξες μπραβο σου δινω... η αληθεια ειναι οτι ολες εμεις οι ... beauty addicts κανουμε συχνα υπερβολες, αλλα οπως ειπες, πως να αντισταθεις οταν καβεις βολτουλες, τα βλεπεις ολα μπροστα σου και βρισκεις ωραιες προσφορες?αστο καλο,ολα θα τα κοψουμε πια??????καλα εκανες και ψωνισες,αλλωστε δεν ξοδεψες και μια περιουσια... μαζι σου 100%!
    πολλα φιλια
    Κατερινα απο Beautiful Girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο όμορφα όλα?? Με γεια σου!!! Η μίνι μπανιέρα είναι πανέμορφη!! Έχω κι εγώ στη λίστα μου τα aussie!! Θέλω πάντως να ξεκινήσω κάτι παρόμοιο, να σταματήσω δλδ αγορές για λίγο!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησέ το Ντίνα!
      Δεν είναι εύκολο, αλλά είναι καλό που και που να σταματάμε τις αγορές και να χρησιμοποιούμε όσα προϊόντα ήδη έχουμε!

      Διαγραφή
  10. Δεν εχω δοκιμάσει κορεατικες bb cream!! Τωρα μου το θύμισες , θα την κοιταξω τη misha κ περιμένω review σου!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. μου τα πήραν δώρο, οπότε δεν είμαι σίγουρη... νομίζω από ένα φαρμακείο!

      Διαγραφή