Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

REVIEW: Etude House makeup line

Εδώ και καιρό ακούω για τα κορεάτικα είδη περιποίησης προσώπου αλλά και μακιγιάζ, οπότε δεν γινόταν να μην υποκύψω στις πανέμορφες συσκευασίες τους και να μη θέλω να διαπιστώσω κι εγώ την αποτελεσματικότητά τους. Έτσι λοιπόν έψαξα, παρήγγειλα και δοκίμασα κάποια προϊόντα. 
Για προϊόντα μακιγιάζ επέλεξα κάποια από Etude House. Δύο ρουζ από τη σειρά lovely cookie blusher κι ένα κραγιόν από τη σειρά dear my blooming lips talk. 


Ας σας πω για το κραγιόν πρώτα. 
Καταρχήν η συσκευασία του είναι μια γλύκα. Ροζ, με φουξ φιογκάκι και φυσικά την άμαξα(κολοκύθα) της σταχτοπούτας χαραγμένη πάνω στο κραγιόν. 



Βγαίνει σε 23 αποχρώσεις(πορτοκαλί, μπεζ, κόκκινα και ροζ) και είναι στα 3.4 gr. Εγώ προτίμησα την απόχρωση BE101. Η αλήθεια είναι πως περίμενα να είναι μια πιο nude/μπεζ απόχρωση και όταν το είδα απογοητεύτηκα, μιας και από μόνη μου δε θα διάλεγα ποτέ ένα τέτοιο χρώμα(προτιμώ τα ροζ/μπεζ). Όμως όταν το δοκίμασα άλλαξα γνώμη. Το χρώμα του είναι πολύ γλυκό και η χρωματική του απόδοση άψογη. Έχει κρεμώδη τζελ υφή που δεν ξεραίνει, αλλά διατηρεί ενυδατωμένα τα χείλη και είναι αρκετά σταθερό. Δεν μαζεύεται στις γραμμές των χειλιών, ούτε το νιώθεις βαρύ πάνω τους. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν μου αρέσει η μυρωδιά του. Δεν γνωρίζω αν όλα έχουν την ίδια μυρωδιά, ή αν έτυχε στο δικό μου, πάντως δεν είναι σοβαρός λόγος για μένα για να απορρίψω το κραγιόν αυτό. Σίγουρα θα αγοράσω κάποια στιγμή κι άλλο, κατά πάσα πιθανότητα κάποιο σε ροζ απόχρωση. Ένα άλλο θετικό είναι πως οι ονομασίες της απόχρωσης ξεκινούν με BE(beige, όπως το δικό μου), PK(pink), OR(orange), RD(red), οπότε γνωρίζεις σε ποια κατηγορία χρώματος ανήκει το κάθε ένα. 


Έπειτα, από τα lovely cookie blushers προτίμησα το grapefruit jelly(αριστερά) και το strawberry choux(δεξιά). Υπάρχουν δώδεκα αποχρώσεις(ροδακινί, πορτοκαλί,ροζ, μοβ, δαμασκηνί), άλλες ματ, άλλες με shimmer, και είναι στα 8.5 gr. Εννοείται πως με "έριξαν" οι συσκευασίες τους! Το πουφ τους με το ροζ φιογκάκι ήταν αρκετό για να με κάνει να τα αγοράσω, όπως και οι πολύ ωραίες αποχρώσεις, καθώς και η ποσότητά τους, η οποία είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο ρουζ έχω στην κατοχή μου. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως η εφαρμογή τους με τα πουφ είναι εξαιρετική, πολύ καλύτερη από αυτήν με πινέλο. Έτσι είναι άκρως κατάλληλα για να βρίσκονται μέσα στην τσάντα, χωρίς να χρειάζεται extra πινέλο. Έχουν πολύ καλή χρωματική απόδοση και πολύ καλή διάρκεια. Οι δύο αποχρώσεις που έχω είναι ματ. Σίγουρα την επόμενη φορά που θα παραγγείλω ξανά ρουζ από τα lovely cookie blushers θα είναι οι αποχρώσεις blueberry pie(ροζ με πολύ ψυχρούς υποτόνους,σχεδόν μοβ) και raspberry tarte(έντονο φουξ). Απορροφούν οποιαδήποτε λιπαρότητα εμφανιστεί στο πρόσωπο και δεν τονίζουν τους πόρους. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι πως πιστεύω ότι οι περισσότερες αποχρώσεις τους δεν θα είναι κατάλληλες για σκουρόχρωμες επιδερμίδες, μιας και οι περισσότερες από αυτές είναι αρκετά ανοιχτόχρωμες. 




Η Etude House με άφησε άκρως ικανοποιημένη με τα προϊόντα της, κάνοντάς με να θέλω να δοκιμάσω κι άλλα, όπως το my lash serum και το sweet recipe cupcake all over color(στην απόχρωση blueberry cheesecake).





Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Etude House ή από κάποια άλλη κορεάτικη εταιρία;




Τα λέμε σύντομα...






p.s. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τιμές, αλλά και από που μπορείτε να αγοράσετε Etude House προϊόντα, μη διστάσετε να με ρωτήσετε στα σχόλια.




25 σχόλια:

  1. Πόσο τέλεια πόσο γλυκά!
    Μου άρεσε πολύ αυτό το review!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είναι τα πιο όμορφα που έχω στη συλλογή μου!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι κουκλιά!
      5 ευρώ κάνουν τα ρουζ, κι 6 ευρώ το κραγιόν(από εκεί που τα πήρα εγώ τουλάχιστον).
      Όχι κι άσχημα, ε;

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται τόσο όμορφα! Πεθαίνω για τις συσκευασίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που τα πήρα!
      Ευτυχώς όμως είναι και πολύ καλά!

      Διαγραφή
  4. Ειναι τόσο όμορφα ακόμα και να μην ήταν καλα ειναι super για το μπουντουαρ.Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα πάρα πολύ ωραία! Απο πού τα αγόρασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα και βέβαια θέλουμε πληροφορίες από πού τα αγόρασες! Έχω δει διάφορα της εταιρείας και δεν ξέρω από ποιότητα αλλά οι συσκευασίες είναι τόσο όμορφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχ...
      Λοιπόν, εγώ τα πήρα από το ebay γιατί δεν ήξερα αν υπάρχει site που κάνει shipping Ελλάδα. Να σου δώσω το link του???

      Διαγραφή
    2. Ναι, αν σου είναι εύκολο!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. http://www.ebay.com/usr/rinishop
      εγώ από εδώ τα πήρα και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
      Σίγουρα θα μπορείς να βρεις κι άλλους πωλητές στο ebay που πουλάνε etude house,όπως και άλλες κορεάτικες εταιρίες. Μια bb missha που πήρα για παράδειγμα(εννοείται θα κάνω review) την πήρα από άλλον, γιατί αυτός δεν την είχε!

      Διαγραφή
    4. Αααα σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Ναι, τσέκαρα το λινκ και έχει και από άλλες μάρκες όντως πολλά και όμορφα! Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ασχοληθεί με μάρκες κορεάτικες κτλ αλλά θα το ψάξω διεξοδικώς! Να'σαι καλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραία φαίνονται, και οι συσκευασίες είναι απίστυετες! δεν είχα ξανακούσει για αυτήν την εταιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι, αλλά φαίνονται υπέροχα!!! Το κραγιόν είναι υπερτέλειο!! Απλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά κουκλίστικα είναι!
      Και μου άρεσαν και σαν απόδοση. Τα χρησιμοποιώ συνεχώς!

      Διαγραφή
  9. Εχουν υπεροχες ( και ακρως δελεαστικες :P) συσκευασιες!! Το κραγιον εχει τελειο χρωμα! Με γεια σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Είναι μοναδικά! Κ μένα με άφησε έκπληκτη το κραγιόν.

      Διαγραφή
  10. Με γεια σου!Είναι πολύ πολύ γλυκά! Έχω δοκιμάσει κορεάτικα προϊόντα skincare αλλά όχι make up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα ναι είναι κουκλίστικα!!Θα έλεγα να δεις και τα βερνίκια της εταιρίας(αν είσαι nailpolish fan) καθώς επίσης τις ΒΒ creams, και τα lip tints!Κι έχουν και πολύ καλά skincare products!Αγαπάμε Etude House!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλίστικα, δε λες τίποτα!Θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή και τα βερνικια!

      Διαγραφή