Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

I love GREEK products #5

Ένα από τα ελληνικά προϊόντα μακιγιάζ που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι τα κραγιόν της Beauty Line Cosmetics. 

Όταν το είδα στο κατάστημα, το πήρα μόνο και μόνο λόγω χρώματος. Έλα μωρέ λέω, με 2 ευρώ για κραγιόν τί περιμένεις; Στην τελική και καλό να μη βγει, δεν θα χάσεις πολλά. Και τελικά με εντυπωσίασε! Είναι ενυδατικό, μαλακό, με καταπληκτική χρωματική απόδοση, not a sheer one, no shimmers, not a matte, οπότε όταν εξακρίβωσα και την διάρκειά του δεν μπόρεσα να βρω κανένα σημαντικό "ελάττωμα" να του προσάψω! Φυσικά, μπορεί να με ρωτήσετε για τη συσκευασία. Ναι, ναι, δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά δεν είναι και από τις χειρότερες που έχω δει. Και στην τελική, από το να αγοράζω ένα κραγιόν με ωραία συσκευασία που να μη μου βγαίνει καλό, ή από το να αγοράζω ένα κραγιόν στο οποίο ουσιαστικά να πληρώνω τη συσκευασία, προτιμώ να είναι καλό το προϊόν και αξιοπρεπής η συσκευασία. Μη μου πείτε ότι δεν έχετε προσέξει κι εσείς πως σε πολλά προϊόντα μία φαντασμαγορική συσκευασία ανεβάζει(ίσως και διπλασιάζει) την τιμή; Ή μήπως δεν σας έχει τύχει να αγοράσετε κάτι και να καταλήξετε μετά από χρήση του στο συμπέρασμα πως το μόνο τελικά που άξιζε σε αυτό είναι η συσκευασία του; Καμιά φορά το κάνουν αυτό οι εταιρίες κι εκεί πολλές φορές την πατάμε!




η απόχρωση 302

το 302 από Beauty Line Cosmetics δίπλα στο chatterbox από MAC.
Δήλωση: το 302 το αγαπώ, το chatterbox... αδιάφορο μπροστά σε αυτά που άκουσα για αυτό.


Τα κραγιόν της Beauty Line είναι σίγουρα πολύ καλύτερα από αυτά της Essence, της Avon, ακόμη κι από κάποια της MAC,  οπότε αν ψάχνετε για κάποιο κραγιόν που δε θα σας απογοητεύσει, σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα. Σίγουρα θα καταλάβατε ότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου beauty products μιας και το είχα κάνει δώρο σε προηγούμενο giveaway μου. Ήδη αγόρασα και ακόμη μία απόχρωση(το νούμερο 2) και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί κι αυτό είναι υπέροχο! 



Τα έχετε δοκιμάσει;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν της εταιρίας αυτής;




Τα λέμε σύντομα... 


17 σχόλια:

  1. Με επεισες θα το δοκιμασω! ;)
    Πολυ ωραιο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες όταν πρόκειται για κραγιόν!
      Ειδικά το 302 το αγαπώ!

      Διαγραφή
  2. Αν εχεις κι αλλα απο την ιδια εταιρεια, κανε ενα τεστ με swatches για να παρουμε μια ιδεα!!! φιλια! οντως ωραιο το κραγιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δείξω και το άλλο στο haul post που(θέλω να πιστεύω)θα κάνω σύντομα. Στα χείλια φαίνονται ακριβώς μα ακριβώς όπως βλέπεις το κραγιόν. Γι' αυτό δεν έβαλα swatch photo.
      Mπορείς να το δεις αν θέλεις εδώ:
      http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/11/mini-haul.html
      (φωτογραφία με φλας)

      Διαγραφή
  3. αχ δεν πρεπει να ψωνισω αλλο! γιατι το κανεις αυτο τωρα; παντως ενα της lovie που πηρα τελειο χρωμα αλλα ΑΠΑΙΣΙΑ γευση αυτα αν ειναι καλα να τα δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ούτε ένα της lovie.
      Φαντάζομαι πως δεν θα είναι καλύτερα από αυτά!
      Απλά έχουν πιο πολλές αποχρώσεις!

      Διαγραφή
  4. πολλές φορές μου έχει τύχει!!!δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο! αλλά φαίνεται πολ'υ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα mac, inglot, beauty line είναι τα αγαπημένα μου κραγιόν!
      Κ κάποια από sephora!

      Διαγραφή
  5. Την συγκεκριμένη απόχρωση δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά γενικά κραγιον της beauty line εχω δοκιμάσει , και συμφωνω απόλυτα! Ειναι πολύ καλα, και συγκρίνονται άνετα στην απόδοση και στα χρώματα με αρκετες μεγάλες εταιριες! Τα λατρευω επίσης!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 02 είναι ωραίο(πιο πολύ καλοκαιρινή απόχρωση), αλλά σαν το 302 δεν είναι!
      το 302 είναι ΕΡΩΤΑΣ!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ για τα πολύ ακριβά κραγιόν, μόνο τις συσκευασίες πληρώνουμε τελικά.
    Πολύ όμορφο χρωματάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική απόχρωση!
      Πιστεύω θα σου πάει κ σένα!

      Διαγραφή
  7. Τα κραγιόν της beauty line τα λατρεύω!! Δεν έχω τη συγκεκριμένη απόχρωση αλλά θα την αναζητήσω σίγουρα γιατί φαίνεται υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλες κι όλες πρέπει να είναι 7, αλλά η 302 είναι η αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  8. Το κραγιόν που είχα κερδίσει στο διαγωνισμό σου το λάτρεψα! Τέλεια μυρωδιά, υφή και χρώμα! Συμφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή