Σάββατο 13 Απριλίου 2013

HAUL: pamefarmakeio




Μια ωραία Κυριακή που διάβαζα post άλλων bloggers και έβλεπα videos στο youtube, έπεσα πάνω στο pamefarmakeio. Ε! Δεν κρατήθηκα λοιπόν και έκανα μια παραγγελία.



Το πρώτο πράγμα που παρήγγειλα το βλέπετε! Όλα έφτασαν στα χέρια μου σε άψογη κατάσταση.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι μου έβαλαν ενημερωτικά διαφημιστικά φυλλάδια διάφορων εταιριών. Phyto, Galenic, κ.α. Πράγμα πολύ θετικό γιατί μπόρεσα και διάβασα για προϊόντα που ήξερα, αλλά είδα και κάποια άλλα για πρώτη φορά.


Το πρώτο προϊόν που μπήκε στο καλάθι μου ήταν το Beauty Elixir της Caudalie. Τον Ιανουάριο σας είχα δείξει ότι είχα πάρει 2 μικρά beauty elixirs. Το ένα λοιπόν μου τελείωσε και για να μην τελειώσω και το άλλο(είναι βολικό για μετακινήσεις, λόγω του μικρού του μεγέθους) παρήγγειλα το μεγάλο των 100 ml.



Δεύτερο προϊόν είναι το Bioderma Sensibio 500 ml. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος της παραγγελίας μου γιατί το βρήκα σε προσφορά. 10-15 ευρώ.Ακόμα δεν μου έχει τελειώσει το προηγούμενο που είχα πάρει των 250 ml αλλά αυτή τη φορά με τα ίδια χρήματα πήρα τα 500 ml.



Προχωράμε σε ένα πολυαγαπημένο μου προϊόν που το αγοράζω εδώ και δύο χρόνια και για το οποίο σας έχω κάνει και ξεχωριστό review. Apivita propoline σαμπουάν για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά 250 ml.



Εδώ και καιρό, ένα από τα αγαπημένα μου lipgloss είναι του Korres το light purple. Ε, έκλεισα τη συγκεκριμένη παραγγελία με αυτό το προϊόν για να έχω back up.




Κάτι ακόμα που μου έκανε εντύπωση με το συγκεκριμένο online φαρμακείο είναι ότι μου έβαλαν αρκετά δείγματα(ήδη το ένα το χρησιμοποίησα!!!!).



Πολύ πολύ ικανοποιημένη έμεινα από την εξυπηρέτηση αλλά και από το ότι έφτασαν στα χέρια μου σε 2 μόλις μέρες!
Μπορείτε να πληρώσετε και με αντικαταβολή, αν δεν έχετε κάποια κάρτα. Επίσης, για αγορές άνω των 50 ευρώ, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Θεωρώ ότι οι τιμές του είναι πάρα πολύ καλές και ότι έχει μεγάλη ποικιλία εταιριών και προϊόντων.

Κάνατε πρόσφατα αγορές από φαρμακείο;

Τα λέμε σύντομα...





19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα και όντως προσέχουν τον πελάτη! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σου ήρθαν πολύ γρήγορα τα πράγματα.. εγώ έκανα παραγγελία από άλλο ηλεκρτονικό φαρμακείο πριν σχεδόν 2 εβδομάδες και ακόμα δεν μου ήρθαν.... μεγάλη απογοήτευση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. einai i deuteri fora pou paraggelnw apo e- φαρμακείο. Tin prwti mou irthan se3 meres kai auti ti fora se 2! polu argisan ta dika sou!!! giati den tous pairneis ena tilefwno???

      Διαγραφή
    2. έχω επικοινωνήσει μαζί τους, δεν ήταν διαθέσιμα τα προιόντα που ζήτησα αλλά έπρεπε να το λένε κάπου...εφόσον δεν το έλεγαν ότι δεν ήταν διαθέσιμα, δεν το φαντάστηκα ότι θα χρειαζόταν να τα παραγγείλουν και ότι θα αργούσαν πολύ! Δράμα η κατάσταση...το λατρέυω το bioderma!!

      Διαγραφή
    3. kala, oli auti i fasaria se elliniko farmakeio?
      toulahiston tha sou ta steiloun otan ta paroun?

      Διαγραφή
  4. Θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω αυτό το beauty elixir....έχει δει κάποιο αποτέλεσμα από τη χρήση του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. enas logos pou den exw kanei akoma review gia to sugkekrimeno, einai oti akoma den exw apofasisei kata poso axizei i oxi. An pantws thes na to dokimaseis, pare ta 30 ml gia na deis an kanei douleia gia sena.

      Διαγραφή
  5. Όλα πολύ ωραία!!
    Λατρέυω αγορές από φαρμακείο!!Και σου ήρθαν πολύ γρήγορα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήρθαν γρήγορα και όντως έβαλαν αρκετά δειγματάκια..Μπράβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. nice post! και εγώ άρχισα να ψάχνω online φαρμακεία γιατί μπορώ να βρω πολύ καλύτερες τιμές από το αν πάω να το αγοράσω η ίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 fores exw agorasei apo ilektroniko farmakeio, kai kai tis 2 fores emeina para polu ikanopoiimeni. Mi sou pw auti ti fora perissotero ap' tin alli!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Apo online farmakeio den exw agorasei akoma alla vlepw oti exoun diafores stis times. Na rwtisw an axizei me ta metaforika? i tha einai sa na ta pira apo aplo farmakeio? xrewnoun me tin parageleia i me to varos? an einai me to varos pisteuw den axizei...Ti les?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ehoun diafora megali kapoia proionta.skepsou ex.an pas se farmakeio gia ta 250 ml bioderma tha dwseis gurw sta 15 eyrw, k gw me ligotera pira ta 500ml.
      oso afora ta metaforika, na sou pw tin alitheia den xerw xrewseis. Kanonizw na pairnw pragmata gurw sta 50 eurw pou ehoun dwrean metaforika shedon ola ta ilektronika farmakeia.Koinws perimenw na mazeutoun diafora pragmatakia pou hreiazomai. Den ta paraggelnw ena ena.

      Διαγραφή