Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

REVIEW:APIVITA PROPOLINE SHAMPOO FOR DRY DEHYDRATED HAIR

Καλημέρα!
Τι κάνετε;
Καλό μήνα σε όλους εύχομαι!
Σήμερα θα μιλήσω για ένα προϊόν της Apivita πάλι. Μην αναρωτιέστε! Μου αρέσει πολύ αυτή η εταιρία!
Σαμπουάν για ξηρά αφυδατωμένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι.

         
  
Η εταιρία αναφέρει πως:

  • Ενυδατώνει και επανορθώνει τα ξηρά, αφυδατωμένα μαλλιά χάρη στις πρωτεΐνες σιταριού, μέλι, αλόη, έλαιο ελιάς και αμυγδάλου.
  • Θρέφει τα μαλλιά και προστατεύει από την ψαλίδα χάρη στο έλαιο ελιάς και αμυγδάλου.
  • Αποκαθιστά την φυσική απαλότητα, λάμψη και ελαστικότητα των μαλλιών.
  • Προστατεύει τα μαλλιά και το τριχωτό από τις επιθέσεις του περιβάλλοντος, διατηρώντας την ισορροπία της βιοχλωρίδας του τριχωτού χάρη στο Bio Cotton Protection System (μελίτωμα βαμβακιού+ολιγοσακχαρίτης+αργινίνη).
  • Ιδανικό για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά, μαλλιά με σπασμένες άκρες, κατεστραμμένα λόγω περμανάντ, βαφών και styling.
Επίσης έχει μια αποκλειστική καινοτομία: το νερό αντικαθίσταται σε όλα τα προϊόντα PROPOLINE με έγχυμα δενδρολίβανου το οποίο συμβάλλει στην τόνωση των μαλλιών.
Δεν περιέχει Parabens, Silicones, Mineral oil, Propylene glycol, Ethanolamines, Colorants, Phthalates, Polycyclic musks και Nitromusks πράγμα που ισχύει σε όλα (νομίζω) τα προϊόντα της εταιρίας αυτής, όπως και το ότι είναι δερματολογικά ελεγμένα. 

Το Σαμπουάν είναι 250 ml και κοστίζει 10-11 ευρώ.
Έχει 90% φυσική σύνθεση.

Το έχω αγοράσει ήδη 2 φορές. Πριν από αυτό χρησιμοποιούσα για ένα χρόνο περίπου το Godiva από Lush. Μετά ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο γιατί τα μαλλιά μου είχαν ήδη συνηθίσει το Godiva κι έτσι αγόρασα το συγκεκριμένο.
Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό μου αρέσει περισσότερο. Είναι πολύ ενυδατικό, έχει μια απαλή μυρωδιά, καθόλου ενοχλητική ή δυνατή, δεν μπερδεύει τα μαλλιά και όντως δεν μπορώ να πω ότι έχω ψαλίδα. Επίσης, δεν ξεραίνει καθόλου το κεφάλι μου, πράγμα που το godiva από ένα σημείο και μετά έκανε.
Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά και δεν τα κάνει καθόλου λιπαρά. Τα μαλλιά μου τα νοιώθω πολύ μαλακά, πολύ ελαφριά και πολύ καθαρά.
Νομίζω δεν ξέχασα κάτι. Έχετε δοκιμάσει εσείς κανένα σαμπουάν αυτής της εταιρίας;
Τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου