Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

1 product I regret buying


Την steam cream τη γνώρισα μερικά χρόνια πριν. Τότε που είχε γίνει μεγάλος ντόρος και τρέξαμε όλες-φαντάζομαι κι εσύ-να τη δοκιμάσουμε. 
Σίγουρα αυτό που σε τραβάει από την πρώτη στιγμή πάνω της είναι η μεταλλική συσκευασία με τα πανέμορφα σχέδιά της. 
Αυτό που δεν μου άρεσε όμως είναι η απίστευτα έντονη μυρωδιά της. Καθαρή έντονη λεβάντα. Για την ακρίβεια μου θυμίζει αυτά τα φακελάκια που βάζουμε για προστασία από το σκόρο μέσα στις ντουλάπες. Αν και προορίζεται για χρήση σε πρόσωπο, σώμα, χέρια, αγκώνες και γενικά για όπου θες, και αν και το να είναι ένα προϊόν πολυχρηστικό είναι πάντα θετικό, η συγκεκριμένη κάπου εκεί θεωρώ έχασε το παιχνίδι. Τί εννοώ; Αν τη δω ως κρέμα προσώπου, είναι 75ml και κοστίζει περίπου 20 ευρώ. Καλούτσικη σχέση ποσότητας τιμής. Από ποιότητα όμως; Δεν μου αρέσει να βάζω στο πρόσωπό μου προϊόντα με τόσο έντονη μυρωδιά πρώτον, και δεύτερον είναι μια απλή ενυδατική. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, δεν το αρνούμαι, αλλά 20 ευρώ για μια απλή ενυδατική no! Αν τη δω ως κρέμα σώματος, είναι μια πανάκριβη επιλογή. Εξάλλου πόσες κρέμες σώματος βγαίνουν σε συσκευασία των 75 ml; Αν τη δω ως κρέμα χεριών ή ποδιών σίγουρα κάνει δουλειά, σίγουρα η ποσότητα είναι εντάξει, αλλά 20 ευρώ; 
Οπότε, δεν θα την ξαναπάρω απλούστατα γιατί:
 υπάρχουν άλλες κρέμες προσώπου που μπορώ να βρω με τα ίδια χρήματα με πιο ήπια και ευχάριστη μυρωδιά και για πιο στοχευμένες ανάγκες, 
υπάρχουν άλλες κρέμες σώματος με πιο ωραία μυρωδιά σε μεγαλύτερες συσκευασίες
υπάρχουν άλλες κρέμες χεριών ή ποδιών πιο οικονομικές που ΕΙΝΑΙ κρέμες χεριών ή κρέμες ποδιών.
Εξάλλου, πως γίνεται μία κρέμα να κάνει καλή δουλειά σε όλα αυτά όταν το δέρμα σε όλες αυτές τις περιοχές είναι τόσο διαφορετικό;



Την έχεις δοκιμάσει;


Τα λέμε σύντομα...


p.s. Αν θέλεις να διαβάσεις και για άλλα προϊόντα τα οποία μετάνιωσα που αγόρασα δεν έχεις παρά να δεις 1234 αλλά και 5 αναρτήσεις.


4 σχόλια:

  1. Δεν την αγόρασα για το ίδιο λόγο, και ας άκουγα απο παντού τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον το post. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά ξέρω πως πολλές την αγαπούν. Η μυρωδιά είναι και για εμένα ένα θέμα όσον αφορά στις κρέμες προσώπου οπότε θα είχα και εγώ το ίδιο θέμα με εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή