Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

summer cherrybox 2016

Ας τα πάρουμε από την αρχή!
Το χόμπι "συνδρομητικά κουτιά" το έχω κόψει σχεδόν 2 χρόνια τώρα. Όταν πρωτοεμφανίστηκαν ενθουσιάστηκα, αλλά με το πέρασμα του χρόνου αυτό άλλαξε-για διάφορους λόγους. Κάτι όμως την περασμένη εβδομάδα με ξαναγύρισε πίσω. Πίσω στο χρόνο. Και ο ενθουσιασμός εμφανίστηκε ξανά. Λίγο το καλοκαιρινό θέμα, λίγο το ότι δεν είχα παραγγείλει άλλη φορά εποχιακό κουτί (εκτός των fresh line glowbox) και το κουτάκι μπήκε στο καλάθι μου και χθες στο σπίτι μου. 


Για τη συσκευασία, δεν έχω λόγια. Πανέμορφα χρώματα που μου θυμίζουν κοκτέιλ καρύδας και ανανά σε μια εξωτική παραλία. Αποστολή εξετελέσθη. Cherrybox-Τζίνα 1-0. 

Τί γίνεται όμως με το περιεχόμενο;


Γεμάτο κουτάκι. δεν το αρνούμαι!
2-0
Πρωτόγνωρες εταιρίες.
3-0
7 προϊόντα σε full size & 1 δείγμα-γενναιόδωρο αναμφίβολα.
4-0
7/8 προϊόντα κατάλληλα και χρήσιμα για το καλοκαίρι.
5-0
Πας στην παραλία, παίρνεις το sun kiss body&hair oil SPF15(f.s.100 ml/22 ευρώ) και γίνεσαι σοκολατένια. Είσαι αρκετά ανοιχτόχρωμη και κάτι τέτοιο θα πάρει χρόνο; Παίρνεις το αγαπημένο σου πινέλο και το βουτάς στο sunkissed metallic bronze blush(f.s.10gr/8 ευρώ) και επιλέγεις εσύ πόσο σοκολατένια θέλεις να δείχνεις. Άρπαξες λίγο παραπάνω και θέλεις δροσιά, ανακούφιση και ενυδάτωση; Το after sun repair gel της gerovital(f.s.150 ml/10.90 ευρώ) σίγουρα θα σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα. Θέλεις να βγεις τη βόλτα σου και τα μαλλιά σου να κυματίζουν ανέμελα; Λίγες σταγόνες από το pure african shea oil της saryna key(s.10 ml/4 ευρώ περίπου) θα σου λύσουν τα χέρια και τα μαλλιά. Κι επειδή οι απλές, φρέσκες και όμορφες μυρωδιές σίγουρα δεν περνάνε απαρατήρητες, το άρωμα baby powder της the library of fragrance(f.s.15ml/13 ευρώ) δεν θα λείπει από τη τσάντα σου. Γυρνάς και θέλεις να κοιμηθείς με καθαρό και extra περιποιημένο δερματάκι; Το quick treat glov hydro demaquillage(f.s.7.90 ευρώ) και το donkey milk serum της ag pharm (f.s.2ml/2.50 ευρώ) θα σε κάνουν να κοιμηθείς και να ξυπνήσεις φρέσκια. Το μόνο που δεν θα ταξίδευε μαζί με τα υπόλοιπα στο ίδιο νεσεσέρ θα ήταν το mouth spray της one drop only (f.s.15 ml/5.34 ευρώ). Το τελευταίο προϊόν είναι το μόνο από τα 8 που όχι απλά με άφησε αδιάφορη, αλλά απόρησα που το είδα μέσα στο κουτάκι μου. Άκυρο προϊόν κατά τη γνώμη μου. Με το που το είδα λέω what????? αλλά ok, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Οπότε φτάσαμε στο 5-1.
Αν αναλογιστώ την αξία του 20 ευρώ για προϊόντα αξίας 73.64 ευρώ, τότε αισίως φτάσαμε στο 
6-1.
Νικητής;
cherrybox!

Καλή επιλογή λοιπόν προϊόντων σε γενικές γραμμές, καλύπτουν ανάγκες προσώπου, σώματος, μαλλιών, και συνδυάζουν ικανοποιητικά την ισορροπία προϊόντων μακιγιάζ περιποίησης, μιας και το καλοκαίρι χρειαζόμαστε περισσότερη περιποίηση και λιγότερο μακιγιάζ. 
Δεν με απογοήτευσε το cherrybox αυτή την φορά, απλά δεν με ενθουσίασε κιόλας. Σίγουρα χάρηκα που θα δοκιμάσω όλα αυτά τα καλούδια, και που βάζοντας αυτά στο νεσεσέρ μου, τα προϊόντα που θα πρέπει να συμπληρώσω θα είναι λίγα.
Προσωπική προτίμηση; Αντί το σπρέι στόματος, θα προτιμούσα ένα βερνίκι νυχιών, ή ακόμη κι ένα δείγμα από μια κρέμα ματιών. Αλλά φυσικά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
Για το τέλος, λόγω προβληματισμού και απορίας για το σπρέι(ναι, ναι ακόμα δεν μπορεί να φύγει αυτή η απορία) καταλήγουμε στο 6-2.


Ποιο συνδρομητικό κουτί επιλέγεις με κλειστά μάτια;

Τα λέμε σύντομα...
  

7 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφη και πρωτότυπη η παρουσίαση σου! Όσο για το περιεχόμενο για να είμαι ειλικρινής με άφησε αδιάφορη, γιαυτό και δεν το πήρα. Τα περισσότερα προϊόντα δεν μου ταιριάζουν. Παρόλα αυτά είναι ένα γεμάτο κουτάκι. Το σπρέι στόματος είναι όντως άκυρο! Έπεσα από τα σύννεφα! Να τα χαρείς όλα Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Κ εγώ το περίμενα με ενθουσιασμό, αλλά αυτός έφυγε. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι ήταν ένα κακό κουτί! Δεν είναι ότι δε θα χρησιμοποιήσω τα προϊόντα, αλλά ότι μάλλον μου ήρθαν πράγματα τα οποία έχω ήδη από άλλες εταιρίες. Γεγονός για το οποίο σίγουρα το cherrybox δεν μπορεί να κάνει κάτι. Η απορία φυσικά ακόμα δεν έχει λυθεί(χαίρομαι που κ εσένα σου φάνηκε άκυρο το προϊόν), αλλά τουλάχιστον το καλοκαιρινό μου νεσεσέρ θα είναι γεμάτο με ολοκαίνουρια προϊόντα.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ομορφη και πρωτότυπη η παρουσίαση σου! Όσο για το περιεχόμενο για να είμαι ειλικρινής με άφησε αδιάφορη, γιαυτό και δεν το πήρα. Τα περισσότερα προϊόντα δεν μου ταιριάζουν. Παρόλα αυτά είναι ένα γεμάτο κουτάκι. Το σπρέι στόματος είναι όντως άκυρο! Έπεσα από τα σύννεφα! Να τα χαρείς όλα Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To sunkissed bronze blush to eixa parei apo ton Xarmani sta 4,50 euro an thumamai kala! Ta 8 mou fainontai polla, nai einai polu wraio, apo ta polu agapimena mou alla...!! Genika omws einai wraio to kouti, egw tha to epairna! :) Filiaaaaaaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια είναι τόσο καλό; Σκεφτόμουν να το δώσω στην αδερφή μου, αλλά μάλλον θα το ξανασκεφτώ τώρα που το λες!

      Διαγραφή
  4. Τα αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του με λίγα λόγια!! Πολύ ωραίο άρθρο!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Μέρα με τη μέρα χρησιμοποιώ τα προϊόντα και μ'αρέσουν!

      Διαγραφή