Τρίτη 12 Απριλίου 2016

REVIEW: out the door top coat by inm

Εδώ και πολλά πολλά χρόνια το πιο δημοφιλές top coat παγκοσμίως είναι το seche vite. Πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό να το αγοράσω, αλλά αυτό που με σταματούσε κάθε φορά ήταν τα συστατικά του, τα οποία δεν είναι και τα καλύτερα. Στην αναζήτηση για το αμέσως επόμενο καλύτερο top coat βρήκα το out the door top coat της inm. 



Έχει φυσικά γυάλινη συσκευασία, 15 ml και κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ.
Δίνει εξαιρετικά ωραία γυαλάδα στα νύχια(δε τα κάνει να φαίνονται σαν gel όπως πολλοί λένε) και δίνει καταπληκτική διάρκεια. Κάνει ακόμα και το πιο χάλια βερνίκι νυχιών να κρατάει 6-8 ημέρες(στα δικά μου τουλάχιστον νύχια). Στεγνώνει όντως γρήγορα, όχι όμως σε δευτερόλεπτα που λέει στη συσκευασία. Δεν φεύγει σα φλούδες, δεν έχει τα "κακά" χημικά που έχει το seche, αντέχει πολύ καιρό χωρίς να πήζει και το χρησιμοποιείς μέχρι τέλους(για ποιο άραγε χτυπάει η καμπάνα;;;;).
Το μόνο αρνητικό είναι φυσικά πως δεν υπάρχει στην Ελλάδα(αν το έχει βρει καμία ας μου αφήσει ένα σχόλιο!).
Είναι ένα top coat που σίγουρα θα αγοράσω ξανά μιας και τα κάνει όλα και συμφέρει.



Ποιο είναι το αγαπημένο σας top coat και base coat;


Τα λέμε σύντομα... 


7 σχόλια:

  1. Είναι όντως καταπληκτικό top coat και η προσωπική μου επιλογή εδώ και χρόνια! Το αγοράζω από τις εκθέσεις ομορφιάς στο Περιστέρι και στο MEC Παιανίας. Το εισάγει η εταιρία Celebrity Beauty Group που φέρνει και τα μανό Zoya και βρίσκεται στο Περιστέρι. Επικοινώνησε μαζί τους να σε ενημερώσουν που αλλού πωλείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε ξερω αν θα το δεις και αν εχεις δοκιμασει πλεον της Seche Vite μιας και πανε 4 χρονια.. Εχω δοκιμασει και τα 2 και το αγαπημενο μου ειναι το OutTheDoor με μεγαλη διαφορα κι ολας. Και τα 2 εχουν εντονη γυαλαδα και τα 2 στεγνωνουν πραγματικα πολυ γρηγορα, δεν συγκρινονται ουτε για πλακα με κανενα αλλο top coat απ οσα εχω δοκιμασει και εχω δοκιμασει παρα πολλα. Της Seche Vite στεγνωνει λιγακι πιο γρηγορα αλλά το μανο ειναι σε αριστη κατασταση για 2 μερες μαξ και μετα διαρκει αλλες 3 μερες σε σχετικα καλη κατασταση, την 6η μερα τη βγαζω δεν την βγαζω. Η γυαλαδα του κραταει ολες τις μερες αλλά ειναι πιο θολη και φλατ σε συγκριση με της ΙΝΜ. Με το "Out The Door" τα νυχια μου ειναι σε αριστη κατασταση για 5 μερες και σε αρκετα καλη κατασταση για 2-3 μερες ακομα, οποτε φτανω 7-8 μερες με τα νυχια μου να φαινονται φρεσκοβαμμενα. Η γυαλαδα του ειναι απιστευτη, πολυ υγρη γυαλαδα και διαρκει μεχρι την τελους. Να πω οτι οποιοδηποτε αλλο top coat εχω δοκιμασει το περισσοτερο που εχουν αντεξει καποια ειναι 3 μερες και μαλιστα την τριτη μερα τα νυχια ηθελαν οπωσδηποτε ξεβαψιμο τα νυχια. Το ακομα χειροτερο ειναι πως περιμενα απο 2 και 3 ωρες να στεγνωσουν αρκετα καλα ωστε να μπορεσω να χρησιμοποιω κανονικα τα χερια μου και παλι ειχα γρατζουνιες ή φαγωματιες.. ενω με αυτα τα 2 σε ενα τεταρτο ειμαι κομπλε και δεν χαλαει τιποτα. Και τα 2 ειναι αγαπημενα αλλα οσο υπαρχει της ΙΝΜ δεν προκειται να παρω ποτε της Seche Vite.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πήρα ποτέ το seche λόγω συστατικών. Εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να είναι το αγαπημένο μου το inm. Ευχαριστώ και για το σχόλιο κ για την γνώμη σου την αναλυτική!

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλα. Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις απο που το παιρνεις και ποσο? Ειναι πολυ ακριβο σε λιανικη (δε ξερω χονδρικη) απο το Celebrity Beauty Group που χε προτεινει μια κοπελα στο απο πανω σχολιο.

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι πως έχω να το πάρω παρά πολύ καιρό μιας κ λόγω εγκυμοσύνης έχω να βάψω τα νύχια μου από τον 03/2019 οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό. Ίσως αν το ψάξεις στο ebay σε κάποιον αξιόπιστο πωλητή. Αν κ με τον corona virus δεν ξέρω κατά πόσο κι αυτό είναι εφικτό.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή