Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

REVIEW: Garnier fructis blond booster


Σε αναζήτηση ενός "θαυματουργού" προϊόντος για τα μαλλιά, βρέθηκα μπροστά στο Garnier Fructis color resist blond booster. Πολλά υποσχόμενο μου φάνηκε. Δεν έχω συναντήσει κάποιο αντίστοιχό του. Όχι εγώ. Δυστυχώς, είναι ένα προϊόν που σίγουρα δε θα αγοράσω ξανά. Υποτίθεται πως βοηθάει στη διατήρηση του ξανθού χρώματος στα μαλλιά, πως αφαιρεί την ανεπιθύμητη "κιτρινίλα" τους και ταυτόχρονα τα μαλακώνει.
Στη δική μου περίπτωση δεν έκανε τίποτα. 
Δεν τα μαλάκωνε και δεν έδιωχνε την κιτρινίλα. Για την ακρίβεια δεν επηρέασε καθόλου τον τόνο των μαλλιών μου. Λειτούργησε ως ένα απλό conditioner που κατά τη γνώμη μου ίσως κάνει δουλειά μόνο στα ελαφρώς ταλαιπωρημένα μαλλιά. Σίγουρα όχι στα ταλαιπωρημένα, ξηρά μαλλιά που αποκτά κανείς λόγω του ξανθού χρώματος. 
Το χρώμα του προϊόντος όντως μοβίζει, όπως όλα τα προϊόντα που προορίζονται για την εξουδετέρωση της κιτρινίλας, αλλά δυστυχώς είναι αναποτελεσματικό.
Γενικά, η Garnier είναι μια εταιρία της οποίας τα σαμπουάν μου αρέσουν και τα προτιμώ. Το συγκεκριμένο όμως conditioner με απογοήτευσε.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψιν μου την αναποτελεσματικότητά του και την τιμή του(σχεδόν 7 ευρώ, αν δε με απατά η μνήμη μου) είναι σίγουρα ένα προϊόν που δεν προτείνω σε κανέναν. Sorry Garnier!

Το έχετε δοκιμάσει;



Τα λέμε σύντομα...

4 σχόλια:

  1. Και σκεφτόμουν να το αγοράσω... Με έσωσες!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναιιιιι συμφωνώ απόλυτα!! το αγόρασα πέρυσι και μετά απο δύο χρήσεις ήθελα να το πετάξω αλλά το χρησιμοποίησα για να μην πάνε τζάμπα τα 7 Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή