Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

BEAUTYTESTBOX: Jurlique


Μετά από πολύ πολύ καιρό, έφτασε ξανά στο σπίτι μου το beautytestbox. Είναι σίγουρα το αγαπημένο μου συνδρομητικό κουτάκι και το έχω δηλώσει πολλές φορές. Αυτή τη φορά έκαναν ένα θεματικό κόκκινο κουτάκι, αποκλειστικά με προϊόντα Jurlique. Οι επιλογές που έδωσαν ήταν 3, ανάλογα με την ηλικία σου. 


Εγώ διάλεξα το young age box, για ηλικίες 25-35. 3 προϊόντα full size, 25 ευρώ κόστος, και η αξία των προϊόντων έφτανε τα 130 περίπου ευρώ.





Τα full size προϊόντα ήταν 
και τα δείγματα ήταν 


Εννοείται πως είμαι άκρως ενθουσιασμένη με το συγκεκριμένο κουτί κι έχω ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιώ τα προϊόντα και περιμένω να περάσει λίγος καιρός για να σας πω τη γνώμη μου για αυτά.
Ένα από τα καλύτερα κουτάκια που άξιζε όσο κανένα άλλο, αν είσαι skincare junkie! 


Ποιο συνδρομητικό κουτί είναι το αγαπημένο σας;
Ποιο αγοράσατε τελευταία;
Σας άρεσε το jurlique beautytestbox;


Τα λέμε σύντομα... 


9 σχόλια:

  1. Πολύ θετικό που είχε τόσα full size προϊόντα.. Ενδιαφέρουσα εταιρία πάντως, περιμένουμε εντυπώσεις :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με'γεια σου κοριτσάκι μου! Το αγόρασα και εγώ και είμαι ξετρελαμενη! Είναι όλα τέλεια! Καλές δοκιμές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με'γεια σου κοριτσάκι μου! Το αγόρασα και εγώ και είμαι ξετρελαμενη! Είναι όλα τέλεια! Καλές δοκιμές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι υπέροχα :)
    http://beautyprincessgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Jurlique είναι μία εταιρεία που έχω ξεχωρίσει κι εγώ! Υπέροχα προϊόντα και πολύ καλή κίνηση απ'το BTB!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι. Ήταν ευκαιρία για να "γνωρίσουμε" την εταιρία!

      Διαγραφή