Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

REVIEW: Golden Rose velvet matte lipsticks

Πριν από 2 περίπου μήνες έκανα μία παραγγελία από το time4beauty.gr κυρίως για να αποκτήσω κάποια από τα Golden Rose Velvet Matte Lipsticks και να τα δοκιμάσω.




Οι αποχρώσεις που επέλεξα είναι 4, οι 03, 07, 08, 20.




από αριστερά: 07, 03, 20, 08

από αριστερά:20, 08, 03, 07

07

03

08

20

Η σκέψη μου από την αρχή ήταν να δοκιμάσω 4 διαφορετικές αποχρώσεις. Μία ροζ(07), μία nude/καφέ(03), μία φουξ(08) και μια κόκκινη(20).  Επίσης η σκέψη μου ήταν να δοκιμάσω 2 ανοιχτόχρωμες/απαλές αποχρώσεις και 2 σκουρόχρωμες/έντονες. Γιατί; Για να είναι φυσικά πιο ολοκληρωμένη η τελική μου γνώμη και κατ' επέκταση πιο αξιόπιστη. Ήθελα όσο είναι δυνατόν να ανταποκρίνεται όσο περισσότερο γίνεται στην πραγματικότητα. Δοκιμάζοντας μόνο 1 σίγουρα δεν θα ήμουν σε θέση να κρίνω την αποτελεσματικότητά τους. 

Όλα (εννοείται) είναι ματ. Απλώνονται ωραία στα χείλη και έχουν διακριτική μυρωδιά. Η χρωματική απόδοσή τους ακόμη και με ένα πέρασμα είναι τέλεια. Δεν είναι στεγνά, και ούτε αφυδατώνουν τα χείλη. Ακόμη κι αν τα χείλη σας είναι λίγο ξηρά, δεν θα το τονίσουν αυτό. Φυσικά έχουν και καλή διάρκεια. Την καλύτερη έχει το 20. Είναι ένα σκούρο κόκκινο, κατάλληλο για χειμώνα/φθινόπωρο. Δεύτερο έρχεται το 08, ένα φωτεινό/έντονο φουξ, και τα άλλα δύο έρχονται τρίτα. Λογικό θα μου πείτε. Συμφωνώ. Εγώ θα έλεγα πως η διάρκειά τους είναι σίγουρα 3-6 ώρες. Η διάρκεια εξαρτάται φυσικά από την απόχρωση, αλλά μην ξεχνάτε ότι επηρεάζεται από τις κινήσεις σας. Φαγητό, ποτό, κάπνισμα, φιλιά και πολλά πολλά άλλα  μπορούν να κάνουν οποιοδήποτε προϊόν χειλιών(lip balm, lipstick, lipgloss,etc) να διαρκέσει λιγότερο.
Πάντως έχουν όντως ματ βελούδινο τελείωμα, όπως ισχυρίζεται η εταιρία. Περιέχουν βιταμίνη Ε κι άλλα ενυδατικά στοιχεία. Είναι δερματολογικά ελεγμένα και δεν περιέχουν parabens. Κοστίζουν 4-6.5 ευρώ και περιέχουν 4.2 gr προϊόντος. Βγαίνουν σε 27 αποχρώσεις προς το παρόν. Η συσκευασία τους είναι απλή και προσεγμένη.


Έψαξα στη συλλογή μου να βρω κραγιόν που να πλησιάζουν στις αποχρώσεις αυτών που διάλεξα από Golden Rose, για να έχετε μια καλύτερη εικόνα για το πόσο έντονα/άτονα είναι. Κατάφερα να βρω κάποια που να είναι κοντινά μόνο στα 08, 03, 07.




από αριστερά essence 08 colour crush, GR 08, essence 10 cotton candy


από αριστερά essence 08 colour crush, GR 08, essence 10 cotton candy


αριστερά 08 GR, δεξιά Beauty Line 02


κάτω 08 GR, πάνω Beauty Line 02


πάνω GR 08, κάτω essence 08 colour crush


πάνω από αριστερα: GR 03, Avon mirage, GR 07, essence 07 natural beauty
κάτω από αριστερα: etude house BE101, Mac Creme cup


πάνω από αριστερα: GR 03, Avon mirage, GR 07, essence 07 natural beauty
κάτω από αριστερα: etude house BE101, Mac Creme cup



Από τις αγαπημένες μου αποχρώσεις είναι η 08. Στις παρακάτω φωτογραφίες η απόχρωση φαίνεται όπως είναι στην πραγματικότητα.







Αν ψάχνετε ένα οικονομικό ματ κραγιόν που να διαρκεί για ώρες, τότε τα velvet matte κραγιόν της Golden Rose είναι η καλύτερη επιλογή! Δοκιμάστε τα, και δεν θα χάσετε!



Τα λέμε σύντομα....



23 σχόλια:

  1. έχω την απόχρωση 20 και 3 από golden rose. Το 03 από μόνο του είναι αρκετά πεθαμενατζίδικο οπότε και του βάζω κάποιο μολυβάκι από κάτω πάντα ^^. Το 20 υπέροχο. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μολύβι χειλιών όντως δείχνει καλύτερο. Κ γω συνήθως έτσι το φοράω!

      Διαγραφή
  2. Τα αγαπαω ειναι τελεια κραγιονακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω το 07 τι ωραίο που είναι! Ακριβώς αυτά που προτιμώ αυτό τον καιρό!
    Great review κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχα κραγιόν. Έχω αρκετά και θέλω ακόμα περισσότερα, τα λατρεύω. Πολύ ωραίο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένα κραγιόν!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα κραγιόν, η απόχρωση 20 ειναι φανταστική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειο ποστ...εγώ πρόσφατα πήρα το 22 απο golden rose...πραγματικά δεν το έχω βγάλει από πάνω μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απίστευτο ποστ, έκανες τέλεια δουλειά μπράβο!όσο για τα κραγιόν πραγματικά τα λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το 20 το έχω κι εγώ και μου φαίνεται πως θα πάρω και το 08 μιας και έχω το Cotton Candy από την Essence και δεν είμαι τόσο ευχαριστημένη από την διάρκεια όσο με τα Velvet Matte. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ούτε εμένα μου άρεσαν της essence!
      Thanks για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  10. Είναι πραγματικά πολύ καλά! Έχω 3 αποχρώσεις. Εμένα βέβαια παρότι δεν έχω ξηρά χείλη, μετά απο κάποιες ώρες που τα φοράω αρχίζουν να μου κάνουν σαν κομματάκια στο σημείο που κλείνουν τα χείλη αλλά όχι κάτι τόσο ενοχλητικό ώστε να μην τα φοράω. Πολύ ωραία παρουσίαση και φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ν ρωτήσω τα κραγιόν etude house BE101 απο πού τα πήρατε; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από το ebay, αν και πλέον μπορείς, αν δεν κάνω λάθος, να το παραγγείλεις κ από το site της εταιρίας!

      Διαγραφή
  12. Ν ρωτήσω τα κραγιόν etude house BE101 απο πού τα πήρατε; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή