Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

REVIEW: Septona baby cotton pads



Για σήμερα σας έχω μία πολύ σύντομη ανάρτηση. Πόσα άλλωστε να πει κανείς για δίσκους βαμβακιού; 
Septona baby cotton pads από 100% αγνό βαμβάκι. Γι' αυτούς θα μιλήσουμε σήμερα. Με το μέγεθος που έχουν χρειάζεσαι μόνο ένα για να αφαιρέσεις όλο το μακιγιάζ σου. Εκτός κι αν είναι βαρύ, οπότε θα σου χρειαστούν δύο. Είναι σούπερ απαλοί, δεν χνουδιάζουν, δεν είναι λεπτοί, έχουν ωραία απορροφητικότητα και δεν διαλύονται. Από τη μέρα που τους πρωτοαγόρασα, είναι οι αγαπημένοι μου και δεν αγοράζω άλλους για τον καθαρισμό του προσώπου μου. Δεν τελείωσαν όμως εδώ τα πλεονεκτήματά τους. Είναι μικροβιολογικά ελεγμένα. Κοστίζουν περίπου 2 ευρώ και η συσκευασία έχει 50 τεμάχια. Το μόνο τους αρνητικό είναι πως προς το παρόν δεν τους βρίσκω ιδιαίτερα εύκολα. Τα μοναδικά καταστήματα στα οποία εγώ τα έχω βρει είναι τα Jumbo, και μάλιστα όχι στα ράφια μαζί με τα άλλα βαμβάκια και τα είδη υγιεινής, αλλά στο διάδρομο με τα είδη για τα μωρά. 
Πολύ γλυκό εκ μέρους τους μου φάνηκε το γεγονός ότι έχουν διάφορες συμβουλές στη συσκευασία για τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τους χρησιμοποιείται αν προορίζονται, όχι για τον καθαρισμό του προσώπου σας αλλά για την υγιεινή του μωρού σας.




Είναι οι καλύτεροι δίσκοι που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, και φαντάζομαι πως θα περάσει καιρός μέχρι να δοκιμάσω κάποιους άλλους!



Τα λέμε σύντομα...






2 σχόλια:

  1. H αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει πολλές εταιρείες για δίσκους και το ποστ σου ήρθε την κατάλληλη στιγμή γιατί μόλις μου τελείωσαν αυτοί που είχα.Σίγουρα θα τους ψάξω... Φιλιά
    http://angiekariofilli.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή