Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

REVIEW: Aden Intelligent Mascara

Τα τελευταία χρόνια έπιασα τον εαυτό μου να προτιμά μάσκαρες με πλαστικά κι όχι τρίχινα βουρτσάκια. Οι περισσότερες με άφησαν άκρως ικανοποιημένη κι έχουν γίνει οι αγαπημένες μου. Καλύπτουν τόσο πολύ τις ανάγκες μου που τολμώ να πω, πως δεν ξέρω αν θα αγοράσω ξανά μάσκαρα με τρίχινο βουρτσάκι, μιας κι όσες δοκίμασα μεχρι τώρα δεν δίνουν το αποτέλεσμα που θέλω. Oriflame wonder lash mascara, Chanel inimitable intense, Benefit they're real είναι οι 3 αγαπημένες μου. Στη συλλογή μου προστέθηκε η intelligent mascara της aden μέσω του beautytestbox. Ήταν μία από αυτές που ήθελα να δοκιμάσω, οπότε χάρηκα όταν την είδα στο κουτάκι μου.






Είναι σε μαύρη απόχρωση και περιέχει 10 ml προϊόντος.



με ένα πέρασμα


με 2 περάσματα


αριστερά με 2 περάσματα mascara, δεξιά χωρίς μάσκαρα


με 2 περάσματα(αριστερό μάτι)


με 2 περάσματα(αριστερό μάτι)


τελικό αποτέλεσμα με 2 περάσματα


Η σύνθεσή της από την αρχή που την άνοιξα είναι όπως μου αρέσει. Ούτε πολύ υγρή, ούτε πολύ στεγνή. Αυτό που σίγουρα δε μου αρέσει είναι εμφανές στην τελευταία φωτογραφία. Λόγω του σχήματος που έχει το βουρτσάκι, το αποτέλεσμα στο αριστερό μου μάτι είναι πάντα πολύ καλύτερο από αυτό στο δεξί(είμαι δεξιόχειρας). Δεν δίνει κάποιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Χαρίζει φυσικά μάκρος, και όγκο, αλλά δεν μου προσφέρει την ένταση που εγώ ζητώ. Ένα ακόμη πράγμα που δεν μου άρεσε είναι ότι ξεραίνεται σχετικά γρήγορα. 
Σε καμία περίπτωση δεν είναι ένα κακό ή μη αποτελεσματικό προϊόν, απλά είναι μια μάσκαρα που δεν θα αγοράσω, μιας και δεν κατάφερε να ξεπεράσει κάποια από αυτές που ήδη αγαπώ.Αν όμως κατάφερνε να μου δώσει το αποτέλεσμα που δίνει στο αριστερό μου μάτι και στο δεξί, τότε σίγουρα θα την ξαναπροτιμούσα.

Ποια βουρτσάκια προτιμάτε σε μάσκαρα;



Τα λέμε σύντομα...




4 σχόλια:

  1. Πραγματικά συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις για τη συγκεκριμένη μάσκαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη. Στις περισσότερες έκανε καλή δουλειά!

      Διαγραφή
  2. Την ειχα τυχει και εγω σε ενα κουτακι μου και το αποτελεσμα που αφηνε στις βλεφαριδες μου ηταν ιδιαιτερα εντονο, μου κανει εντυπωση. Την χρησιμοποιησα μαλιστα και αρκετο καιρο και δεν ξεραθηκε γρηγορα. Βουρτσακι παντως προτιμω το τριχινο, εχω την αισθηση πως δινει καλυτερο αποτελεσμα. Ναι, ειμαι ενας αναποδος ανθρωπος :)

    Ελενη ( http://missticklemepink.blogspot.gr/ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή εσύ ήσουν από τις τυχερές, ή εγώ από τις άτυχες...Δεν εξηγείται αλλιώς.
      Πάντως στις περισσότερες άρεσε. Μήπως τελικά εγώ είμαι η ανάποδη;

      Διαγραφή