Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

2!!


28/09/2012

Ένα κορίτσι κάθεται στο δωμάτιο του κι αναρωτιέται: Ποια να είναι η πρώτη μου ανάρτηση; Πως να γράψω; Κι αν δεν το διαβάσει κανείς; Αποφασίζει λοιπόν να γράψει για κάτι που αγαπά, που περιμένει πως και πως το καλοκαίρι για να το χρησιμοποιήσει. Κοιτάει έξω από το παράθυρο, παίρνει μια βαθιά ανάσα και το μόνο που ακούγεται μετά, είναι ο ήχος των δαχτύλων του στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή του. Αρκετή ώρα αργότερα, εφόσον έχει δει αμέτρητες φορές το κείμενο που έγραψε, παίρνει ακόμα μια βαθιά ανάσα και πατάει δημοσίευση. 


26/09/2014

Το κορίτσι κάθεται στο ίδιο δωμάτιο, γράφει στον ίδιο υπολογιστή και αναλογίζεται πως πέρασαν δύο χρόνια από εκείνη την ημέρα που μέσα στο άγχος δημοσίευσε την πρώτη του ανάρτηση. Δύο χρόνια! Φυσικά για να γιορτάσει το κορίτσι αυτή τη στιγμή και να μοιραστεί τη χαρά του με τα άτομα που είναι αυτόν τον καιρό δίπλα του το μόνο που μπορεί να κάνει είναι ένα δώρο.




Μια τυχερή λοιπόν αναγνώστρια του thoughts of a makeupaholic θα κερδίσει δύο αγαπημένα μου προϊόντα. Το me me me blush me! pink και μία σκιά της επιλογής της από τη mac(στη φωτογραφία είναι η satin taupe, αν κάποια αναρωτιέται).




Τα βήματα είναι απλά, όπως κάθε φορά. Να με ακολουθείτε στο google+, gfc, bloglovin, και να μου αφήσετε το email σας κι ένα σχόλιο. Προαιρετικά, ακόμη 2 βηματάκια για τους twitter followers. O διαγωνισμός θα "τρέχει" για 2 εβδομάδες και είναι ανοιχτός για κατοίκους Ελλάδας.







καλή επιτυχία!



Τα λέμε σύντομα...

14 σχόλια:

  1. Χρόνια μας πολλά ρε, κι εγώ κάπου τώρα το χα ξεκινήσει το blog! Σεπτέμβριο εννοώ τέλος πάντων, ημερομηνία δε θυμάμαι. Εύχομαι πολλά πολλά ακόμα επιτυχημένα χρόνια με αμέτρητους αναγνώστες! Καλά όσο για το giveaway, τέλειο, δε το συζητώ! Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, όσο για το ποια σκιά προτιμάω, δεν έχω κάποια συγκεκριμένη, αλλά προτιμώ τα χρώματα σαν της Satin Taupe, είναι τέλεια για retro μακιγιάζ!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά !!! μου αρέσουν πολύ τα χρώματα τησ satin taupe φιλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά!!
    μου αρέσουν τα χρώματα σαν της satin taupe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!Τέλειο δώρο!!!Μου αρέσουν οι γήινες ανοιχτές αποχρώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλαααα :)) τελειο το giveaway!!μ αρεσουν γενικως οι γηινες σκιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα!!η συγκεκριμενη σκια μου αρεσει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γήινες σκιές θα πω κι εγώ!
    Χρόνια πολλά στο blogάκι σου κορίτσι μου και να έρθουν πολλά γενέθλια ακόμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η σκιά που έβαλες για δωρο ειναι εδω και ενα χρόνο στην wishlist μου !Λες να ειμαι ξανα τυχερή ?χιχι Φιλακια πολλαααα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα χιλιάσει το blog σου :) Αγαπώ πολύ την MAC αλλά δεν έχω κάποια σκιά. Αν ήμουν τυχερή θα επέλεγα κάποια σε nude απόχρωση και σίγουρα ματ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xρόνια Πολλά! Πάνω - κάτω μαζί ξεκινήσαμε, η αγαπημένη μου σκια είναι από elf η Wine Tour αλλά μου αρέσουν πολύ και οι σκιές της mac και της urban decay. Φιλιά και ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα χιλιάσει το Blog! δεν έχω συγκεκριμένη μάρκα προτίμησης αλλά με κερδίζουν χρωματικά όσες είναι γήινες αποχρώσεις! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο blogaki σου :) :)
    Εύχομαι να συνεχίσεις αυτήν την όμορφη πορεία για πολλά χρόνια ακόμα!!
    Αν είμαι εγώ η νικήτρια θα μου άρεσε η σκιά που δείχνεις και εσύ η ίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή