Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Comparison: Αντικουνουπικά


Δεν ξέρω για εσάς, πάντως ένα από τα πράγματα που με κάνει να θέλω να τελειώσει το καλοκαίρι είναι τα κουνούπια! Δε με αφήνουν σε ησυχία σας λέω. Μπορεί να είμαι σε ένα χώρο γεμάτο άτομα και όλα τα κουνούπια να έρθουν πάνω μου. Ενοχλητικό! Απίστευτα ενοχλητικό! Οπότε εδώ και κάποια χρόνια είμαι στην αναζήτηση του καλύτερου αντικουνουπικού, καθώς και του καλύτερου προϊόντος για μετά τα τσιμπήματα. Από πέρυσι έχω δοκιμάσει 6 διαφορετικά αντικουνουπικά, και σήμερα θα σας συγκρίνω τα 3 εξ αυτών. Σε επόμενη ανάρτηση φυσικά, τα υπόλοιπα τρία.

Ξεκινάω από αριστερά.
Basil φυσικό ενυδατικό γαλάκτωμα με εντομοαπωθητική δράση της medicals. 100 ml περίπου 4 ευρώ. Απορροφάται άμεσα, δεν αφήνει λιπαρότητα και έχει εξαιρετική μυρωδιά. Κάτι σαν μαστίχα Χίου. Πολύ πολύ ευχάριστη. 
m free tomato spray lotion φυσική λοσιόν ενυδάτωσης και προστασίας με εντομοαπωθητική δράση της benefit hellas. 80 ml περίπου 6 ευρώ. Δεν έχει parabens. Έχει την πιο έντονη, κι άσχημη κατά τη γνώμη μου(και κατά τη γνώμη των γύρω μου τολμώ να ομολογήσω) μυρωδιά.
Counterbite λοσιόν σώματος με εντομοαπωθητική δράση της pharma swiss hellas . 125 ml 4 ευρώ περίπου. Δεν περιέχει parabens κι έχει καλή μυρωδιά.

Και τα τρία έχουν αντλία ψεκασμού χωρίς προωθητικά αέρια, και τα τρία είναι σε πλαστικές συσκευασίες. Φυσικά και τα τρία τα βρίσκετε σε φαρμακεία.

Καλύτερη μυρωδιά; basil
Χειρότερη μυρωδιά; m free
Καλύτερη αίσθηση; basil & m free
Χειρότερη αίσθηση; counterbite-απίστευτα κολλώδες
Αποτελεσματικότερο; m free & counterbite
Λιγότερο αποτελεσματικό; basil
Φθηνότερο; counterbite
Ακριβότερο; m free

ποιο θα αγόραζα ξανά από τα τρία; Σίγουρα όχι το basil, διότι παρόλο που έχει την καλύτερη μυρωδιά, την καλύτερη συσκευασία δεν κάνει τη δουλειά του. Από τα άλλα δύο τώρα, μάλλον θα επέλεγα το counterbite. Καλή μυρωδιά, καλή συσκευασία, καλή τιμή, καλή εντομοαπωθητική δράση. Μοναδικό μειονέκτημα ότι κολλάει.


Ποια είναι η σχέση σας με τα κουνούπια;
Αντιμετωπίζετε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα;



Τα λέμε σύντομα...





p.s. Το αγαπημένο μου ever αντικουνουπικό, θα το δείτε στο επόμενο comparison post αντικουνουπικών. 





2 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω με τον κουνουπομαγνήτη! Ούτε εμένα με αφήνουν σε ησυχία! Πολύ καλή η έρευνά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε stay tuned και για το επόμενο post με τα αντικουνουπικά!
      p.s. άτιμα κουνούπια!

      Διαγραφή