Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Review: Aussie hair products



Προσπαθώ να βρω προϊόντα για τα μαλλιά που έλαβαν τόσο καλές κριτικές όσο τα aussie και πραγματικά μου είναι δύσκολο. Έχουν λάβει τόση "αγάπη" παγκοσμίως, που φυσικό ήταν να μπουν στη wishlist μου(και φαντάζομαι όχι μόνο στη δική μου) και αργότερα στο μπάνιο μου. Μιλάω για τα:
Miracle Moist Shampoo, 300 ml
Περιέχει λάδι από αυστραλιανούς καρπούς macadamia.
3 minute miracle frizz remedy deep treatment, 250 ml
Εντατική μάσκα με aloe vera και έλαιο από αυστραλιανόυς καρπούς jojoba.


Ας ξεκινήσω με την "εντατική"(what?????) μάσκα. Υπόσχεται χείρα βοηθείας στην υγρασία των μαλλιών, μείωση φριζαρίσματος, λαχταριστά μαλλιά. Να με συγχωρείτε, αλλά ούτε εντατική είναι, ούτε μάσκα. Δεν έκανε πραγματικά τίποτα στα δικά μου μαλλιά. Άσε που χρειαζόταν μεγάλη ποσότητα. Ok, δε λέω είναι 300 ml όταν οι περισσότερες του εμπορίου είναι στα 150 ml. So what? Είναι σίγουρα ένα προϊόν που δεν θα καταφέρει ξανά να τρυπώσει στο μπάνιο μου, απλά γιατί δεν είδα κανένα μα κανένα αποτέλεσμα, και φυσικά γιατί η τιμή του για μένα είναι αδικαιολόγητη. Κοστίζει 9 περίπου ευρώ και πραγματικά είναι η χειρότερη μάσκα που δοκίμασα τον τελευταίο χρόνο. Για να δικαιολογήσω τη συγκεκριμένη τιμή, ειδικά σε προϊόν που είναι drugstore(λέμε τώρα) θα έπρεπε να δω αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλά προϊόντα καλύτερα από αυτό, κι εκτός των άλλων υπάρχουν επαγγελματικές εταιρίες περιποίησης μαλλιών, όπως και φαρμακευτικές των οποίων οι μάσκες είναι γύρω στα 10 ευρώ οπότε δε βρίσκω το λόγο να μην προτιμήσω κάποια από αυτές.

Το σαμπουάν ήταν καλύτερο. Μυρίζει όντως σα τσιχλόφουσκα, όπως θα έχετε ήδη ακούσει(και μυρίσει υποθέτω) και κάνει πλούσιο αφρό. Καθαρίζει ωραία τα μαλλιά και τα μαλακώνει. Υπόσχεται περιποιημένα και λεία μαλλιά και μπορώ να πω ότι τα κάνει. Δεν είναι ένα προϊόν που θα σας πω τρέξτε να το πάρετε γιατί θα χάσετε κάτι, ούτε κάνει θαύματα. Είναι ένα ωραίο σαμπουάν με ωραία μυρωδιά. Μέχρι εκεί. Τιμούλα; Γύρω στα 7 ευρώ. Θα το ξαναπάρω; Μπα! Προτιμώ να παραμείνω στα αγαπημένα μου σαμπουάν της Apivita ή αν θέλω κάποιο drugstore θα προτιμήσω το oriflame hair x restore therapy shampoo.  

Κατά καιρούς βλέπω reviews για τη συγκεκριμένη εταιρία και οι γνώμες είναι διχασμένες. Για άλλους είναι HG προϊόντα και για άλλους μη αποτελεσματικά. Κατά 95% δε θα τα αγοράσω ξανά. Ίσως δοκιμάσω κάποιο προϊόν τους από τη σειρά take the heat.

Την έχετε δοκιμάσει;



Τα λέμε σύντομα...

14 σχόλια:

  1. Nai den einai kati to spoudaio, mono to arwma tous einai teleio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι δε μυρίζουν όλα το ίδιο.
      Άσε που τσατίζομαι γιατί εδώ για να τα πάρεις θέλεις 16 ευρώ, ενώ στο εξωτερικό τα παίρνεις με 6 σχεδόν ευρώ και τα2!

      Διαγραφή
    2. nai ennoeitai!!! 3 kati dolaria exoun edw, egw agorazw mono to mega spray pou den yparxei sthn ellada logo arwmatos!

      Διαγραφή
  2. Εκτός από την μυρωδιά του που ήταν ωραία δεν μου πρόσφερε και τίποτα άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και γω εχω την ιδια αποψη..τα θεωρω πανακριβα γιαυτο που κανουν..δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοση τρελα με αυτα τα προϊοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω. Ίσως έξω που τα παίρνουν 4$ θεωρούν πως για την τιμή τους είναι καλά. Αλλά για 8 ευρώ, όχι...δε θα πάρω...

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω κάποιο από αυτά αλλά δν νομίζω να πάρω!Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τα έχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα, ούτε πρόκειται τελικά, αλλά η μάσκα Color Deep Treatment που δοκίμασα έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά μου, τα έκανε πολύ απαλά και ευκολοχτένιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Egw exw kai agapw edw kai kairo thn Colour Deep Treatment, gia ta dika mou mallia einai fantastikh!Exw dokimasei to akomh pio gnwsto 3 minute miracle Reconstructor kai apla den ekane tipota...htan san na mhn evaza kati sta mallia...einai to ti 8a tairiaksei se ka8e malli panta..oso gia thn timh, pes kati pou kukloforei edw sthn Ellada se timh analogh me tou ekswterikou..mas ton epianoune oligon genika me ta drugstore.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ολίγον? Κανονικότατα!
      Ίσως δώσω μια ευκαιρία στο colour deep. Ίσως!

      Διαγραφή