Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Beautytestbox: June


Για ακόμη ένα μήνα στάθηκα τυχερή(φτου φτου φτου) που μπόρεσα να παραγγείλω το beautytest box αυτού του μήνα. Στο email ενημέρωσης για το άνοιγμα των εγγραφών/συνδρομών ανέφεραν πως συνεργάζονται πλέον με τη REN και την AVON, οπότε μου άρεσε ιδιαίτερα το ότι στο κουτάκι μου υπήρχαν προϊόντα των δύο αυτών εταιριών.


Ξεκινάω με τη θεραπεία νυχιών από την ADEN(11 ml, 10.50 ευρώ), η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως base coat. 


Την εταιρία NEE makeup δεν την είχα ακουστά. Όμως, μέσω του κουτιού αυτού θα έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω το liquid bronze foundation (15 ml, τα 50 ml κοστίζουν 32.90 ευρώ). Δυστυχώς, η απόχρωση αυτή είναι αρκετά πιο σκούρη από τη δική μου, αλλά είναι κάτι που πιστεύω θα ευχαριστηθώ πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν πια θα έχω πάρει χρώμα από τον ήλιο.


Ένα προϊόν που είναι σε full size είναι το άρωμα little black dress(limited edition) της avon(30 ml 35.60 ευρώ) το οποίο θεωρώ κατάλληλο για όλες τις ώρες της ημέρας.


Και πάμε τώρα στη REN. Στο κουτάκι μου υπήρχαν το moroccan rose otto body wash (50 ml, τα 200 ml κοστίζουν 26 ευρώ) και το moroccan rose otto bath oil (10 ml, τα 110 ml κοστίζουν 37 ευρώ).




Άκρως ικανοποιημένη λοιπόν και αυτό το μήνα με άφησε το beautytestbox. Αναφέρομαι και στην επιλογή των προϊόντων, αλλά και στην αξία τους. Και φυσικά στο ότι θα μπορέσω να δοκιμάσω προϊόντα από εταιρίες απ' τις οποίες δεν έχω δοκιμάσει ξανά τίποτα, όπως η ren και η nee.


Πως σας φάνηκε;
Προτιμάτε τα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς;



Τα λέμε σύντομα... 

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα, το άρωμα της Avon το έχω και μου αρέσει πολύ, άκρως θηλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κουτάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κουτακι αυτο πόσο στοιχίζει; Στο site δεν βλέπω κάπου τιμή για το κουτί ! Ευχαριστώ και μεγειες για τα προιόντα ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν πληρώσεις με paypal είναι 10 ευρώ. Διαφορετικά, κοστίζει 13 ευρώ, λόγω αντικαταβολής.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα κουτάκι, ελπίζω να προλάβω να παραγγείλω κάποιο αυτό το μήνα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή