Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

REVIEW: Avon colortrend mascara (turquoise tango)

Το φθινόπωρο που μας πέρασε με έπιασε μία επιθυμία να δοκιμάσω χρωματιστές μάσκαρες. Έτσι προτίμησα την abyssinia oil mascara του Κορρέ σε μπλε απόχρωση(για την οποία ήδη σας έχω γράψει post), και την colortrend mascara της Avon στις αποχρώσεις turquoise tango και violet sizzle, ένα τιρκουάζ κι ένα μωβ/βιολετί. Σήμερα λοιπόν θα σας πω τη γνώμη μου για την turquoise tango, μιας και είναι αυτή που δοκίμασα περισσότερο από τις 2 της Avon.


αριστερά violet sizzle, δεξιά turquoise tango


Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Είναι μία μάσκαρα που δεν προσφέρει ούτε έντονο όγκο, ούτε έντονο μήκος, ούτε έντονο χρώμα. Δεν είναι μία μάσκαρα που θα σας δώσει λοιπόν δραματικό αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες. Αν λοιπόν αυτό που ζητάτε είναι μία μάσκαρα για καθημερινή χρήση, που να έχει ένα διακριτικό αποτέλεσμα, τότε σίγουρα είναι για εσάς η συγκεκριμένη. Στη συσκευασία το χρώμα φαίνεται έντονο, όμως στις βλεφαρίδες φαίνεται ελαφρώς. Με μία μόνο στρώση, στις δικές μου τουλάχιστον βλεφαρίδες, δεν φαινόταν σχεδόν καθόλου. Το θετικό όμως είναι πως είναι buildable, οπότε μπορείτε να βάλετε και να ξαναβάλετε εώς ότου πάρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά και πάλι δεν θα δείτε τις βλεφαρίδες σας και θα πείτε "ουάου"!





Σε αυτή τη φωτογραφία τη συνδύασα με το κρεμώδες eyeliner της MAC στην απόχρωση blue peep και σίγουρα κάνει το χρώμα να φαίνεται πιο πολύ.


με 3 περίπου στρώσεις


Άλλο ένα θετικό είναι πως δεν είναι ένα ακριβό προϊόν, οπότε μπορείτε να τη δοκιμάσετε και να διαπιστώσετε και μόνες σας την αποτελεσματικότητά της χωρίς να μετανιώσετε για τα χρήματα που ξοδέψατε, αν τελικά δεν σας αρέσει.

Δεν είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά, όμως είναι σίγουρα ένα προϊόν που θα χρησιμοποιήσω και θα προτιμήσω τις μέρες που θέλω λίγο pop of colour στα μάτια μου. 




Τα λέμε σύντομα...



13 σχόλια:

  1. Εντάξει ρε καλό είναι το χρώμα της για μένα, ειδικά για Avon. Δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα να σου πω την αλήθεια. Πάντως αν πάρω χρωματιστή μάλλον θα πάρω από Inglot, είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλές, και έχουν και καλή τιμή. Τέλειο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω συνηθίσει με τη they're real οπότε θέλω βλεφαρίδες που κάνουν μπαμ!
      Ίσως γ'αυτό είμαι τόσο απαιτητική!
      Το αποτέλεσμα που δίνει η they're real δεν το έχω βρει πουθενά!
      εκτός αν βρήκες εσύ και μου την κρύβεις!!!!

      Διαγραφή
    2. Όχι ρε, σαν αυτή καμία! Αλλά από χρωματιστή μάσκαρα δεν περιμένω τέτοια αποτελέσματα, και που έχει τόσο έντονο χρώμα καλά είναι. Ντάξει σίγουρα θα βρεις και πολύ καλύτερες αλλά για Avon είναι μια χαρά νομίζω.

      Διαγραφή
  2. Δεν μ'αρέσει...:(
    Αλλά γενικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι χρωματιστές μάσκαρα!!
    Οπότε δεν μπορώ να κρίνω!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ γω γενικά δεν τρελαίνομαι, αλλά είναι κάτι διαφορετικό!

      Διαγραφή
  3. Δεν δίνει ιδιαίτερο όγκο αλλά το eyeliner κάνει κάτι παραπάνω! Δεν συγκρίνονται όμως με τις μαύρες όπως η they 're real που λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α συμφωνησω απολυτα με το review σου-κι εγω πηρα την μωβ και δεν συγκλονιστηκα...ηθελα πιο εντονο και σουπερ ουαου αποτελεσμα,το οποιο δεν επιτυγχανεται με αυτη τη μασκαρα σε καμια περιπτωση!ευτυχως δεν κοστισε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σέχω κάνει tag στο "Tag Game - Το παιχνίδι της Αγάπης! "
    μπορείς να το δείς εδω: http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2014/02/tag-game.html και ελπίζω να το κάνεις κι εσυκαι να μου στείλεις link!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενταξει καλουτσικια ειναι, τουλαχιστον δινει καποιο χρωμα...γενικα παντως το σκουρο μπλε μου αρεσει πιο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του κορρέ είναι ωραίο το χρώμα(μπλε) ! αλλά είδα και απο seventeen&radiant ωραία χρώματα!

      Διαγραφή