Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

December: samples I used


Μέσα στο Δεκέμβρη δεν άντεξα να μη δοκιμάσω το αφρόλουτρο και το γαλάκτωμα του Κορρέ με κίτρο, όπως και το σαμπουάν με αλόη και προβιταμίνη Β5 και μου άρεσαν πολύ. Η μυρωδιά του σαμπουάν είναι αρκετά διακριτική, όμως του γαλακτώματος και του αφρόλουτρου αρκετά έντονη. Πιο πολύ θυμίζει αντρική μυρωδιά παρά γυναικεία. Σαν αποτέλεσμα όμως, μου άρεσαν και τα τρία. Ο ορός της Apivita για ενυδάτωση με αλόη και υαλουρονικό οξύ ήταν ακόμη ένα προϊόν που μου άρεσε. Η ελαφριά του σύνθεση το κάνει να απορροφάται άμεσα, ενυδατώνοντας την επιδερμίδα χωρίς να την βαραίνει. Το beauty sleep concetrate της Neal's Yard ήταν ακόμη ένα προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας που με άφησε ικανοποιημένη, αν όμως εξαιρέσω τη μυρωδιά του(σα λιβάνι μύριζε αν θυμάμαι καλά). Για το τέλος άφησα ακόμη ένα μίνι σαμπουάν από τον Παπουτσάνη, το οποίο ήταν άκρως αποτελεσματικό για τον καθαρισμό των πινέλων μου.


Και τα τρία προϊόντα του Κορρέ ήταν στα 40 ml, ο ορός της Apivita 1 ml, της Neal's Yard 0.5 ml, και το σαμπουάν του Παπουτσάνη 20 ml.




Τί δείγματα χρησιμοποιήσατε εσείς πρόσφατα;


Τα λέμε σύντομα...

4 σχόλια:

  1. την ενυδατικη κρεμα προσωπου απο sephora και μου αρεσε πολυ...ωραιο ποστ...
    http://sourcedebeaute.blogspot.gr/?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Skin Energy - Μoisture Cream από JUVENA
    Αρκετά λιπαρή θα έλεγα, γι αυτό προτίμησα να την χρησιμοποιήσω στην περιοχή των ματιών, όπου πραγματικά έκανε θαύματα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό αυτό πάντως! Θα μπορούσες να τη χρησιμοποιήσεις κι ως κρέμα νυχτός!

      Διαγραφή