Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

November: samples I used


5 ήταν τα δείγματα που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω μέσα στο μήνα Νοέμβριο.
  1. Apivita express beauty with pomegranate
  2. Apivita express beauty with apricot
  3. Apivita suncare face cream SPF50
  4. Korres eau de toilette paeonnia, vanilla, amber pear
  5. Christian Dior hydra life skin perfect cream




Την αδυναμία που έχω στην Apivita την γνωρίζετε! Φαντάζομαι επίσης πως έχετε καταλάβει την αδυναμία μου και στις express beauty masks. Το gel ήπιας απολέπισης με βερύκοκο το έχω αγοράσει ήδη 2 φορές στη full size συσκευασία του και αρκετές φορές στα συγκεκριμένα φακελάκια των 2x8ml. Είναι από τα αγαπημένα μου απολεπιστικά προϊόντα προσώπου. Εξαιρετική είναι επίσης και η μάσκα αναζωογόνησης και λάμψης με ρόδι η οποία κάνει πραγματικά αυτό που υπόσχεται άμεσα! Γενικά θεωρώ πως ήταν πολύ έξυπνο εκ μέρους της Apivita να βγάλουν τόσες πολλές μάσκες σε αυτή τη μορφή, διότι βολεύουν στα ταξίδια, είναι κατάλληλες για δώρα και μπορείς πρώτα να δοκιμάσεις όποια θέλεις και να αγοράσεις μετά την κανονική συσκευασία αυτής που πραγματικά σου αρέσει. Η αντηλιακή κρέμα για ευαίσθητες επιδερμίδες με SPF50 είναι ένα προϊόν που γνώρισα μέσω του glowbox Ιουνίου και γρήγορα έγινε αγαπημένη μου μιας και δεν έχει τη γνωστή κολλώδη υφή κι αίσθηση που έχουν συνήθως οι αντηλιακές κρέμες. Όταν όμως πήγα στο φαρμακείο προτίμησα να αγοράσω την αντηλιακή κρέμα με SPF30 και χρώμα, γιατί μπορώ να τη χρησιμοποιώ χωρίς να χρειάζεται μετά να χρησιμοποιώ άλλο προϊόν για κάλυψη, και γιατί δεν είμαι τόσο λευκή ώστε να χρειάζομαι SPF50. Η κολόνια από Korres με βόλεψε λόγω μεγέθους να την έχω στην τσάντα μου, αλλά δεν είναι μια μυρωδιά που ταιριάζει στα δικά μου γούστα, οπότε χάρηκα που τελείωσε. Τέλος, η ενυδατική κρέμα προσώπου από Christian Dior μου άρεσε πολύ. Η υφή της είναι εξαιρετικά απαλή και η μυρωδιά της τρομερά διακριτική, μόνο που δεν είναι κάτι που θα αγόραζα γιατί προτιμώ τα πιο αγνά, βιολογικά, φυτικά, φυσικά προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας μου.

Τί δείγματα δοκιμάσατε εσείς τον μήνα που μας πέρασε;



Τα λέμε σύντομα...





p.s. Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο christmas giveaway μου!

13 σχόλια:

  1. Αγαπώ και εγώ πολύ Apivita!
    Το gel με βερύκοκο σκεφτόμουν αν το δοκιμάσω και τώρα με έπεισες!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αγαπημένα μου απολεπιστικά προσώπου που μπορείς να βρεις Ελλάδα είναι αυτό της Apivita και το άλλο είναι από Fresh Line. Eίχα κάνει review παλαιότερα. Δες: http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/01/reviewfresh-line.html

      Διαγραφή
  2. Την αντηλιακή της Apivita την αγαπώ κι εγώ, πολύ ωραίο προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήρα κι εγώ μια μάσκα από την Apivita να δοκιμάσω και ανυπομονώ γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχώ δοκιμάσει αρκετές, και δεν υπάρχει προς το παρόν ούτε μία που να με απογοήτευσε!θα την χαρείς!!!

      Διαγραφή
  4. να πω και εγω ότι εχω δυο που περιμένουν να τις χρησιμοποιησω περιμένω να μου τελειώσει μια άλλη που εχω τώρα του Κορέα με ρόδι , εχω ακούσει και εγω τα καλύτερα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι λατρεύω κι εγώ τις μάσκες και τα scrub της apivita! Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ την κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά και την έχω λατρέψει!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όσα λένε "βαθιά" απολέπιση, ή "βαθύς" καθαρισμός(πράσινη άργιλος) είναι απαγορευμένα για την ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου μου!

      Διαγραφή