Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

I love GREEK products! #3


Το σημερινό post είναι το τρίτο της σειράς I love GREEK products και θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου.
Αναφέρομαι στη σειρά "άγριο τριαντάφυλλο" της εταιρίας Κορρές.
Τα προϊόντα αυτά ήταν όλα σε ένα σετάκι(μαζί με ένα καθαριστικό γαλάκτωμα προσώπου και ματιών, όχι όμως της ίδιας σειράς).







Μία μάσκα προσώπου άμεσης λάμψης, μία κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης και λάμψης με SPF6 και ένας ορός προσώπου και ματιών για λάμψη και λεπτές γραμμές. 
Όπως καταλαβαίνετε με τα τρία αυτά προϊόντα μπορείτε να περιποιηθείτε το πρόσωπο και τα μάτια σας, χωρίς να χρειαστείτε κάποιο παραπάνω προϊόν. Σίγουρα αν έχετε κανονική/ξηρή επιδερμίδα θα σας αρέσει πολύ αυτή η σειρά γιατί κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Ενυδατώνει και δίνει λάμψη!
Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν είναι στα κανονικά τους μεγέθη, όμως το σίγουρο είναι πως η ποσότητά τους είναι αρκετή για να τα χρησιμοποιείτε για πολύ καιρό. Ο ορός για παράδειγμα είναι στα 15 ml και αν δεν κάνω λάθος το κανονικό του μέγεθος είναι στα 30 ml. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως η συγκεκριμένη πρόταση από τον Κορρέ είναι πολύ καλή. Δοκιμάζεις 4 προϊόντα περιποίησης για την επιδερμίδα του προσώπου με περίπου 13 ευρώ. 


Συνοψίζοντας:

1. Το άρωμα της συγκεκριμένης σειράς είναι πολύ πολύ ωραίο.
2. Όλα προσφέρουν ενυδάτωση και λάμψη.
3. Η ποσότητα τους είναι πολύ ικανοποιητική(για travel size προϊόντα).
4. Η τιμή είναι πολύ συμφέρουσα.
5. Είναι μία πολύ καλή επιλογή για δώρο.
6. Η εταιρία κυκλοφορεί τέτοια σετ και για άλλους τύπους επιδερμίδας, οπότε εύκολα θα βρείτε κάτι και για εσάς.
7. Τα προϊόντα βρίσκονται μέσα σε ένα ωραίο μεταλλικό κουτί.
8. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στα σετ κυκλοφορούν και σε κανονικά μεγέθη, οπότε αν κάτι σας αφήσει ικανοποιημένους θα μπορέσετε να το αγοράσετε και μόνο του.
9. Τα συγκεκριμένα μεγέθη θα σας κρατήσουν πραγματικά για αρκετές εβδομάδες(μην πω μήνες).
10. Είναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ φυτικά προϊόντα.

Είναι ένα σετ που αγοράζω για δεύτερη φορά κι αν το ξαναβρώ σίγουρα θα το προτιμήσω πάλι. Μάλιστα, όσες με παρακολουθείτε καιρό έχετε καταλάβει ήδη πόσο μου άρεσε, γιατί το είχα κάνει δώρο και σε μία αναγνώστρια του blog μου στο τελευταίο μου giveaway. Γι' αυτό elenibrightside, αν διαβάζεις αυτό το post θα χαρώ πολύ να μας γράψεις κι εσύ τη γνώμη σου για το σετάκι που κέρδισες.

Τα λέμε σύντομα... 



p.s. Για όσους ενδιαφέρονται για τις δύο προηγούμενες αναρτήσεις της σειράς αυτής: i love greek products #1Ι love greek products #2.
p.s.2 Σίγουρα το γεγονός πως η κρέμα ημέρας έχει μόνο 6 δείκτη προστασίας δεν είναι απόλυτα θετικό, όμως είναι καλύτερο από το να μην έχει καθόλου. Εξάλλου, όλοι δε βάζουμε αντηλιακή προσώπου το καλοκαίρι;;;





22 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον post.! :)

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρεπει να ειναι πολυ καλο το εχω βαλει και εγω στο ματι, θα το παρω καποια στιγμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λάτρευω άγριο τριαντάφυλλο κ korres!! Lovely post! Bisous doll!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Polu wraio post opws panta... I love Korre. Agrio triantafullo den exw dokimasei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησε να βρεις αυτό το σετάκι, για να μπορέσεις να δοκιμάσεις σχεδόν όλη τη σειρά κ να δεις αν σου αρέσει!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  5. Οντως ειναι πολυ ωραια προιοντα.Εχω δοκιμασει την κρεμα και την μασκα.Η πρωτη ειναι σουπερ ενυδατικη και ετσι δεν ταιριαξε στην μεικτη-λιπαρη μου επιδερμιδα.Ηταν πολυ βαρια.Η μασκα ομως υπεροχη ακομη και στο δικο μου δερμα.Το σερουμ ακουγεται ενδιαφερον επισης.Που το βρισκουμε το πακετακι online?Ως τωρα εχω δει διαφορα σετακια του Κορρες αλλα κανενα σε μεταλλικο κουτι.Ωραιο ποστ by the way παω να διαβασω και τα δυο προηγουμενα.Φιλακια .Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.pharmacyonclick.gr/korres-natural-products/paketo-prosforas-korres-agrio-triantafullo-super-prosfora
      http://www.pharmacyonclick.gr/korres-natural-products/korres-best-price-prosfora-new-kersetinh-belanidia-kremes-prosopou-antighransh-best-price
      http://www.pharmacyonclick.gr/korres-natural-products/korres-new-rodi-prosfora-bes-price
      σου βρήκα μερικά!
      Αν ψάξεις όμως, σίγουρα θα βρεις κι άλλα!

      Διαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ το review σου! Έχω χρησιμοποιήσει τη σειρά με ρόδι και μου άρεσε! Ωραία τα σετάκια του Korres ειδικά του μακιγιάζ!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks!
      Nai, και τα σετάκια με τα προϊόντα μακιγιάζ είναι πολύ καλά! Τα έχω τιμήσει αρκετές φορές!

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω πολλά προϊόντα από Κορρέ, πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπάω τα προιοντα Κορρέ!
    Έχω δοκιμάσει σε δειγματάκι το serum και μου άρεσε!
    Πολύ καλό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρον post!! Αν και με τα προϊόντα Korres έχω μια σχέση αγάπης-μίσους, μου φαίνεται ενδιαφέρουσα η μάσκα! Πέρνα μια βόλτα από εδώ : http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html Έχεις tag!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίες αυτές οι σειρές.. Εγώ είχα την αντίστοιχη για λιπαρή επιδερμίδα με ρόδι αν δε κάνω λάθος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα προϊοντα του κορρε τα λατρευω..και αυτα τα Travel size συμφερουν πολυ για να τα δοκιμασεις ολα...

    δες και το μπλογκ μου αν θελεις..ειμαι καινουρια..φιλακιααα
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή