Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

EMPTIES #6


Αρκετούτσικα είναι τα empties μου(18 για την ακρίβεια) και αυτή τη φορά με διάφορα προϊόντα από πολλές εταιρίες!


Ξεκινάμε με την περιποίηση των μαλλιών. Σαμπουάν, conditioner και μάσκα μαλλιών από τη σειρά keratinology της sunsilk. Περισσότερα για τα συγκεκριμένα θα βρείτε στο review που έκανα πρόσφατα για αυτά. Το σίγουρο είναι πως δεν θα τα αγοράσω ξανά. Όσο για την αγωγή-λαδάκι με μαροκινό αργανέλαιο από την avon, επειδή σίγουρα θα κάνω comparison post με διάφορα λαδάκια, το μόνο που θα πω είναι πως είναι καλό, ανάλογα βέβαια με τις ανάγκες των μαλλιών σας.


Συνεχίζω με προϊόντα περιποίησης προσώπου. Ξεκινάω με τους δίσκους ντεμακιγιάζ από pom pon που χρησιμοποιώ και τελειώνω για πολλοστή φορά. Για το Bioderma επίσης θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση, αν και είμαι σίγουρη ότι έχετε ήδη ακούσει και διαβάσει πολλά για αυτό! Για την κρέμα ημέρας της bioten σας έχω ήδη μιλήσει και σίγουρα είναι μία κρέμα που θα αγοράσω ξανά! Τελείωσα και ένα δείγμα από Mario Badescu enzyme gel cleanser που μας είχε δοθεί στο greek beauty bloggers' meeting το Δεκέμβριο και δεν μου άρεσε. Δεν έκανε καθόλου αφρό και δεν είμαι σίγουρη για το κατά πόσο ήταν αποτελεσματικό! Το συγκεκριμένο δείγμα μου έφτασε για 4 φορές. Επόμενο είναι η express beauty μάσκα με μέλι από apivita που μου άρεσε πολύ! Προσιτή πολυτέλεια θα έλεγα! Τέλος, δύο προϊόντα από ένα σετ προσώπου του Κορρέ! Η μάσκα άμεσης λάμψης και η κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης με άγριο τριαντάφυλλο. Πολύ ωραία προϊόντα και τα 2 για τα οποία θα σας μιλήσω αναλυτικότερα σύντομα! 


Πάμε λοιπόν στα προϊόντα σώματος. Chocomania shower cream από The Body Shop στα 60 ml. Δεν τρελάθηκα. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η μυρωδιά του. Ήταν κάπως χημική, κι όχι τόσο σοκολατένια όπως περίμενα. Επόμενο το just cavalli body lotion 30 ml. Λατρεύω την αντίστοιχη κολόνια και αυτό βρισκόταν σε ένα σετάκι που είχα πάρει. Ωραίο προϊόν, αλλά δεν θα το αγόραζα ποτέ από μόνο του. Τέλος, το linge blanc από Amelie et Melanie. Δείγμα κολόνιας που βρισκόταν στο cherrybox Ιουνίου. Πάρα πολύ ωραία! Νομίζω το ερωτεύτηκα και φαντάζομαι πως κάποια στιγμή θα το αγοράσω από το e-shop του cherrybox. Το μοναδικό παράπονο που είχα είναι πως στο δικό μου δέρμα, δεν είχε μεγάλη διάρκεια. 



Αυτή τη φορά έχω "αρκετά" προϊόντα μακιγιάζ. Λέω αρκετά γιατί πόσα προϊόντα μακιγιάζ να τελειώσει κανείς; Η πολυαγαπημένη inimitable intense mascara από Chanel, korres lipstick στην απόχρωση nude 33, elf  luscious liquid lipstick στην απόχρωση pink lemonade και από  essence το kiss care love lip balm στην απόχρωση/γεύση fruitylicious.



Σίγουρα θα αγόραζα ξανά τη μάσκαρα, και το elf που είναι περισσότερο lip gloss παρά lipstick αλλά όχι στη συγκεκριμένη απόχρωση. Στο maple sugar που είναι το αγαπημένο μου και το έχω αγοράσει ήδη τρεις φορές. Τώρα, δεν θα αγόραζα ξανά το συγκεκριμένο κραγιόν από τον Κορρέ γιατί είναι sheer για τα γούστα μου. Όταν το είχα πάρει έγινε γρήγορα ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα, ειδικά για το καλοκαίρι. Είναι σα lip balm με χρώμα. Με πανέμορφο όμως χρώμα. Αν σας αρέσουν τα κραγιόν με ελαφριά υφή, τότε σίγουρα θα σας ξετρελάνει. Έχει και φοβερή μυρωδιά!Από τις αγαπημένες μου nude αποχρώσεις. Ούτε το lip balm της essence θα αγόραζα ξανά, πράγμα το οποίο συνειδητοποίησα αυτή την εβδομάδα. Όλο το χειμώνα τα χείλια μου δεν έσκασαν τόσο, όσο λίγες μέρες πριν. Και παρόλο που στην αρχή χρησιμοποιούσα αυτό, είδα πως, παρά το πολύ ωραίο άρωμά του και το πολύ ωραίο χρώμα του, στην ουσία δεν ενυδατώνει τα σκασμένα χείλη. Τα ενυδατώνει επιφανειακά. Δεν "θεραπεύει" δηλαδή τα σκασμένα χείλη!



Έχετε χρησιμοποιήσει κανένα από τα παραπάνω;

Τα λέμε σύντομα...



p.s. Για να μην χάσετε επόμενες αναρτήσεις μου, μπορείτε να με ακολουθήσετε στο google+ και στο bloglovin
p.s. 2 Για προηγούμενα posts από empties δείτε: empties #1empties #2empties #3 empties #4empties #5

9 σχόλια:

  1. Από την συγκεκριμένη σειρά της sunsilk έχω την μάσκα για βαμμένα μαλλιά αλλά εμένα μου άρεσε.. :/
    Όσο για το λαδάκι της Avon δε λάτρεψες το άρωμα του?? χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poluu wraia ta empties sou!
    exw dokimasei arketa...tin enudatiki krema korres..kai to kragion apo korre alla se alli apoxrwsi (teleioooo)...ta pom pon..
    to chocomania oute se emena aresei...vrwmaei! :D
    to arwmataki einai auto pou murizei vanillia???an nai mou 8umizei paraaaaa polu to Angel apo Thierry Mugler!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα αλλά έχω αδυναμία στο Cavalli! Σε σετάκι είναι καλύτερο να τ'αγοράζεις, κι εγώ αυτό προτιμώ. Αγαπημένο άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια ολα, θα ηθελα πολυ να δοκιμασω του κορρε το σετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή