Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

REVIEW: huile prodigieuse OR by nuxe



Ένα απόλυτο καλοκαιρινό προϊόν. 

Ξηρό λαδάκι ενυδάτωσης με σωματίδια λάμψης για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά.  Το 95.2% των συστατικών του είναι φυσικής προέλευσης. Περιέχει 6 πολύτιμα έλαια φυτών και βιταμίνη Ε. Στο huile prodigieuse το 98.1% των συστατικών του είναι φυσικής προέλευσης. 

Με το huile prodiguise OR "συναντηθήκαμε" για πρώτη φορά πριν 3 καλοκαίρια. Και από τότε, κάθε καλοκαίρι το περνάμε μαζί! Μου αρέσει για την πολυτελή του συσκευασία... για το χρυσαφένιο χρώμα του... για την ενυδάτωση που προσφέρει στο σώμα και στο πρόσωπό μου... για το ότι δεν "κολλάει" σαν τα υπόλοιπα λάδια...για το άρωμά του... για την βολική του αντλία(δυστυχώς υπάρχει μόνο στη συσκευασία των 100 ml)...για την αίσθηση που αφήνει...

Μια κοντινή ματιά ...

OR...χρυσός...

Και εκεί που ήμουν έτοιμη να το αποχαιρετήσω και να το βάλω στο καλαθάκι με τα επόμενα empties μου, έρχεται το glowbox Ιουνίου και τί βλέπω; Το εξίσου πανέμορφο huile prodigieuse στη γλυκύτατη συσκευασία των 30 ml. Δεν αντιστάθηκα, "εγχείρισα" το παρολίγον empty μπουκαλάκι μου, άδειασα ένα μέρος του δείγματος από το glowbox(κι ένα μέρος από το δείγμα της μαμάς μου) και ιδού!!!
Άλλο ένα καλοκαίρι θα το περάσω με το huile prodigieuse OR.



Τα λέμε σύντομα...




p.s. Δεν το χρησιμοποιώ καθόλου για τα μαλλιά μου γιατί αισθάνομαι ότι, σαν ξηρό λαδάκι που είναι, αντί να μου τα θρέφει, μου τα ξηραίνει. Βέβαια η λάμψη που τους δίνει είναι απίθανη!
p.s.2 Και ναι, μην σας κάνει εντύπωση! Το χρησιμοποιώ και στο πρόσωπο, παρόλο που έχει shimmer!!! Πως; Όταν είμαι στο ντους και το πρόσωπο μου είναι υγρό-νωπό ψεκάζω δύο φορές, το απλώνω, και κανονικά μετά το ντους, αφού στεγνώσει το δέρμα μου ξεκινάω το μακιγιάζ. Δίνει πολύ ωραία και διακριτική λάμψη. 
p.s.3 Αν το shimmer του σας φαίνεται τρομακτικό, σας διαβεβαιώ ότι τα σωματίδια λάμψης του συγκεκριμένου προϊόντος είναι από τα πιο διακριτικά και κομψά. Μια δοκιμή θα σας πείσει!
p.s.4 Για όσους δεν το κάνατε ήδη, ακολουθείστε με στο bloglovin και στο google+ γιατί όπως ξέρετε το gfc σε λίγες μέρες μας αποχαιρετά!!!


18 σχόλια:

  1. Το εχω και εγω ειναι υπέροχο πραγματικά και δεν τελειώνει εύκολα γιατι χρειάζεται λίγη ποσότητα και το άρωμα του φανταστικό σαν να ειναι το καλοκαίρι σε μπουκάλι. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται εξαιρετικό προιόν σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα το απλό,και θέλω να το ξανα-αγοράσω σύντομα!Τώρα χρησιμοποιώ αυτό της Lierac..Αυτά τα λαδάκια τα έχω μόνο για το πρόσωπο,μου το κάνουν φράπα! :D Με έψησες και γι'αυτό τώρα..Αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να είναι όντως πολύ καλό για πριν το μακιγιάζ! Αυτή η λάμψη που λες δηλαδή! Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιο review! δεν εχω δοκιμασει ποτε ξηρο λαδακι και θα ηθελα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και οτι ελεγα να το αγοράσω...τώρα σιγουρεύτηκαη λάμψη είναι απαραίτητη για το καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kai egw auto tha kanw!!to 100ari mou einai sxedon teleiwmeno (xwris glitter)..alla tha to gemisw me to 30ari tou glowbox!me voleuei pou to megalo exei spray!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω το λάδι από Glowbox και το έχω δοκιμάσει μόνο στα μαλλιά και δε μου άρεσε τόσο. Θα το δοκιμάσω και στο πρόσωπο/σώμα όμως να δω! Αυτό με το shimmer είναι τέλειο για καλοκαίρι! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aporofatai amesws! Twra gia to proswpo egw pou to xrisimopoiw ehw kanoniko/xiro. Den xerw pws tha einai se liparo/meikto. Pantws gia mena einai halia sta mallia!!!halia!!

      Διαγραφή