Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

One lovely blog award!


Το σημερινό post είναι αφιερωμένο στο συγκεκριμένο βραβείο.
Ευχαριστώ πολύ τη Στέλλα και την Ελευθερία για αυτό!!!

Ποιοι είναι οι κανόνες;
1) Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
2)Να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
3)Να βραβεύσεις άλλα 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη. 
4)Να ενημερώσεις τα blog που βράβευσες.
5) Να ακολουθείς τα blog που βράβευσες.

Ας περάσουμε λοιπόν στις ερωτήσεις!


Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Ότι φαντάζομαι όλες μας! Η μανία/αγάπη/εμμονή/τρέλα με οτιδήποτε beauty related!

Ποιο είναι το θέμα του blog σας;
Η ομορφιά και η περιποίηση που όλοι αναζητούμε. Υπάρχουν τόσα διαφορετικά προϊόντα, και τόσο διαφορετικά προϊόντα, που το να βρεις το κατάλληλο για σένα δεν είναι εύκολο. Μέσω των blogs, ενημερωνόμαστε για αυτά που δεν αναφέρουν οι εταιρίες για το κάθε προϊόν, αλλά που θέλουμε να ξέρουμε. Για αυτό το λόγο θα βρείτε πολλά reviews στο blog μου.

Από που βρίσκετε την έμπνευση;
Από μια βιτρίνα, ένα περιοδικό, μια κοπέλα που περπατάει στο δρόμο, από κάτι που θα δω στο διαδίκτυο, από οπουδήποτε και οτιδήποτε!

Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Σε γενικές γραμμές ναι. Είναι ένα blog για τη γυναίκα και την ομορφιά. Από εκεί και πέρα όμως, μπορεί αν δω κάτι άλλο που θα μου δώσει κίνητρο να γράψω, θα το γράψω.


Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Όσο υπάρχουν νέα προϊόντα και νέες έρευνες ναι. Δε μπορώ να γράφω μόνο για μαλλιά, μόνο για βερνίκια ή γενικότερα μόνο για ένα πράγμα. Όσο υπάρχουν πράγματα που δίνουν σε εμένα το κίνητρο να γράψω και να τα μοιραστώ, θα συνεχίσω να το κάνω!

Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Αρκετό. Το να έχεις ένα blog και να γράφεις σε αυτό, για μένα, δε σημαίνει ότι ανοίγω τον υπολογιστή μου, κάθομαι 1 ώρα γράφω και τον κλείνω. Για μένα σημαίνει βλέπω γενικά τί κυκλοφορεί, τί καινούριο υπάρχει στην αγορά, και ασχολούμαι με αυτό. Ενημερώνομαι, δοκιμάζω για να μπορώ να ενημερώσω και εγώ άλλα άτομα με τη σειρά μου σωστά. Γι' αυτό ασχολούμαι με το blogging
αρκετές ώρες κάθε μέρα.

Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας για να δημιουργήσετε;
Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας είμαι χαλαρή με καθαρό μυαλό και έχω διάθεση!

Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Πως μου αρέσει πολύ το blogging, οι συζητήσεις που κάνουμε μέσα από μία ανάρτηση, και που βρήκα έναν τρόπο να κάνω κάτι δημιουργικό.

Ποια είναι τα χόμπι σας; 
Blogging, χορός, διάβασμα, σινεμά και βόλτες!

Είναι δύσκολο να δώσω και γω με τη σειρά μου το βραβείο σε άλλα 11 blogs κάτω των 200 μελών, αλλά επειδή δεν ξέρω αν πρέπει να είναι 200 τα μέλη μέσω gfc ή bloglovin, απλά θα το δώσω σε όσα blogs αξίζουν ένα βραβείο! Επίσης επειδή παρατήρησα ότι πολλά blogs έχουν ήδη αυτό το βραβείο, κατέληξα στα παρακάτω:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου