Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

REVIEW:Lancome hypnose star


Τον τελευταίο καιρό απ' ότι καταλάβατε (όσοι παρακολουθείτε το blog μου) αγοράζω και δοκιμάζω πολλά mascaras. Σκοπός μου είναι φυσικά να βρω την ιδανική για μένα. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι μου αρέσουν πολύ οι έντονες βλεφαρίδες. Όχι όμως οι κολλημένες. Δεν θέλω να έχουν πολύ όγκο και να είναι κοντές, ούτε πολύ μήκος και να είναι λίγες. Κοινώς αυτό που ζητάω είναι μια καλή ισορροπία όγκου και μήκους. Και φυσικά έντονου μαύρου χρώματος. 
Σε αυτή λοιπόν την αναζήτηση προστέθηκε άλλο ένα fail. Και μιλάω φυσικά για το συγκεκριμένο προϊόν.
Τέτοιου είδους βουρτσάκι βλέπω πρώτη φορά. Και, εννοείται, φαντάστηκα ότι θα είναι καλή (αφού έβαλαν τόση σκέψη για να κατασκευάσουν το συγκεκριμένο βουρτσάκι δεν το έκαναν χωρίς λόγο). Δεν θα μπω στη διαδικασία να το περιγράψω γιατί φαντάζομαι θα γελάτε, και γι' αυτό απλά σας το βάζω σε φωτογραφίες για να το δείτε.




Παράξενο, ε;

Αυτή η μάσκαρα δεν κάνει τίποτα το ιδιαίτερο. Ούτε ιδιαίτερο όγκο δίνει, ούτε ιδιαίτερο μήκος, ούτε ιδιαίτερα έντονο μαύρο χρώμα. Εκτός αυτού, κατά τη διάρκεια της ημέρας, έπεφταν μαύρα κομματάκια(ελπίζω να καταλάβατε τί εννοώ). Γενικά έκανε πολύ ξηρές τις βλεφαρίδες μου, κι αν θυμάμαι καλά όταν ξεβαφόμουν είχα απώλειες!
Συμπέρασμα: δεν μου άρεσε καθόλου. 
Αν θέλετε να διαβάσετε για mascaras που δούλεψαν καλά για μένα και που θεωρώ καλύτερες ρίξτε αν θέλετε μια ματιά στα παρακάτω links:
  1. avon colortrend plump out και maybelline colossal volum' express
  2. essence review 2 in 1 volume
  3. benefit they're real

Περιμένω τις δικές σας προτάσεις....




21 σχόλια:

  1. Πολύ κρίμα....και για high end προϊόν ακόμα πιο κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akrivws!aporw poios tis dokimazei kai tou aresei?prepei na eheis idi teleies vlefarides gia na sou aresei auti!

      Διαγραφή
  2. xmmmm....η αληθεια ειναι οτι αγαπω την lancome στο θεμα μασκαρα.....και ηθελα πολυ να την δοκιμασω....τι να πω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποιες άλλες της ίδιας εταιρίας είναι καταπληκτικές. Αυτή και η precious cells δεν μου άρεσαν καθόλου!

      Διαγραφή
  3. τη δοκιμασα απο δειγμα καποιου περιοδικου..συμφωνω μαζι σου δεν ειναι καλη μασκαρα.αντιθετα η hypnose dolls eyes ειναι εξαιρετικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή θέλω να τη δοκιμάσω. Αλλά την star και τη precious cells τις θεωρώ πεταμένα λεφτά!

      Διαγραφή
  4. Τι βουρτσάκι είναι αυτό;! Η They're Real είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!
      Αν και πρόσφατα τελείωσα και μια chanel που μου άρεσε εξίσου(και παραπάνω) και θα κάνω σύντομα review!

      Διαγραφή
  5. ωχ κρίμα πραγματικά...πριν από 2-3 χρόνια την είχα,και θυμάμαι πως μου άρεσε,αλλά όντως φαίνεται χάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ που την εχω από δείγματα μου κάνει δουλειά και μου αρέσει παρά πολύ.γούστα είναι αυτα και μάλλον δεν εχουμε τις ίδιες απαιτήσεις ή τις ίδιες βλεφαρίδες.εύχομαι να βρεις αυτην που ψάχνεις σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ για αυτό το λόγο έγραψα τί ζητάω από μια μάσκαρα, γιατί ο καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα!

      Διαγραφή
  7. Εγώ που την εχω από δείγματα μου κάνει δουλειά και μου αρέσει παρά πολύ.γούστα είναι αυτα και μάλλον δεν εχουμε τις ίδιες απαιτήσεις ή τις ίδιες βλεφαρίδες.εύχομαι να βρεις αυτην που ψάχνεις σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα που δεν σου έκανε,τέτοια μάρκα συνήθως τη χρυσοπληρώνεις!Συνέχισε το ψάξιμο,σίγουρα θα βρεις αυτή που σου ταιριάζει.Έχεις δοκιμάσεις καθόλου μάσκαρα από Mac;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μόνο παλαιότερα, αλλά δεν φημίζονται για τις μάσκαρές τους!
      Τώρα θέλω να δοκιμάσω απο mac μόνο την haute & naughty(κάπως έτσι λέγεται) κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  9. Κρίμα για τα λεφτά που έδωσες, τελικά. Εγώ δεν τις έχω δοκιμάσει... αλλά φοράω της Maybelline χρόνια τώρα και τις αγαπώ!

    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμ για να πω την αληθεια δεν το περιμενα... ειναι ακριβη κ περιμενα κατι παραπανω... θα συμφωνησω με την Χριστινα ...αυτη την στιγμη η maybelline εχει πολυ καλες και πολυ φθινοτερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα και η maybelline σαν τιμή, είναι πολύ κοντά στις "ακριβές"!

      Διαγραφή
  11. den exw dokimasei thn sygekrimenh.....egw ayth pou exw euxarisththei einai tou korres professional volume 01 black! nomizw dinei poly fysiko apotelesma einai kai oikonomikh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή