Σάββατο 20 Απριλίου 2013

REVIEW: essence, nail art express dry drops



Αναπόσπαστο κομμάτι της ρουτίνας περιποίησης των νυχιών μου είναι πλέον αυτές οι σταγονίτσες από την essence. Δεν ξέρω τί περιέχουν. Αυτό που ξέρω όμως, είναι ότι κάνουν αυτό που υπόσχονται! Κάνουν τα νύχια μου να στεγνώνουν σε ελάχιστα λεπτά.2 με 3 νομίζω. Εκτός αυτού, τους δίνει και μία υπέροχη λάμψη, που ανάλογα και με το βερνίκι νυχιών, μπορεί να τα κάνει να φαίνονται σα να είναι ψεύτικα. Έχει πολύ βολική συσκευασία με σταγονόμετρο. 2-3 σταγόνες είναι αρκετές για το κάθε νύχι, ανάλογα βέβαια και με το μάκρος των νυχιών σας. Ακόμα δηλαδή κι αν το βερνίκι σας ή το top coat σας δεν είναι από αυτά που στεγνώνουν γρήγορα, χρησιμοποιώντας αυτό το προϊόν, μετά από 5 λεπτά, θα μπορέσετε μέχρι και να πλύνετε τα χέρια σας. Έτσι τουλάχιστον συμβαίνει σε εμένα.

Τα λέμε...

p.s. Δεν ξέρω αν ένα τέτοιου είδους προϊόν θα μπορούσε να επηρεάσει τη διάρκεια του μανικιούρ σας, πάντως εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο!

18 σχόλια:

  1. Αύριο είχα σκοπό να πάω να το πάρω και χάρηκα που βλέπω και ένα review... Τώρα ξέρω ότι αξίζει κιόλας!!!

    Αν φοράς όμως matte top coat το κάνει να γυαλίζει πάλι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω, γιατί δεν τις έχω δοκιμάσει με ματ βερνίκι!

      Διαγραφή
    2. Μια δοκιμή θα με πείσει χιχι

      Θα το πάρω όπως και να έχει, θυμάσαι την τιμή του;

      Σ' ευχαριστώ πλ πλ!!!

      Διαγραφή
  2. ενδιαφερον ακουγετε! σιγουρα θα το παρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όντως πολύ ωραίες οι σταγόνες, αν και τώρα χρησιμοποιώ το Insta-Dri που είναι καλύτερο γιατί δίνει και διάρκεια στο μανό. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ! Θέλω να πάω μια βόλτα από essence να δω τα καινοουρια προϊόντα τους για τα νύχια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review για ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν!! Σώζει ζωές είναι η αλήθεια..από τη στιγμή που το δοκίμασα δεν το έχω αφήσει..με τίποτα!!

    Φιλάκιααα
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ενδιαφερν! νομίζω επιβάλεται το να του δώσω μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Otan leme oti ta stegnonei grigora, dld an to akoumpiseis to nyxi px me allo nyxi, den tha kanei vathouloti grammi? stegnoma teleios teleios;

    ΑπάντησηΔιαγραφή