Τρίτη 2 Απριλίου 2013

RED LIPS

Δεν πιστεύω ότι οι γυναίκες που δεν τους αρέσει το κόκκινο χρώμα στα χείλη είναι πολλές!
Μπορεί να θεωρείται δύσκολο σαν χρώμα λόγω του ότι κάποια κραγιόν δεν έχουν καλή διάρκεια, ή επειδή φεύγουν άσχημα, ή επειδή γλιστρούν, αλλά για καθεμιά από μας θεωρώ ότι υπάρχει η κατάλληλη απόχρωση. Και ειδικά άμα βρούμε και την κατάλληλη απόχρωση στην υφή που θέλουμε πετύχαμε λαχείο!!

Όταν ανακάλυψα το συγκεκριμένο προϊόν έτσι ένιωσα!
Σαν να κέρδισα το λαχείο!

Είναι το lip2last της MANHATTAN.

  

Η απόχρωση φαντάζομαι είναι η 44Q.


Είναι ένα καθαρό κόκκινο και έντονο χρώμα!




Να και πως είναι φορεμένο!


Δεν είναι τέλειο;

Το συγκεκριμένο το αγοράζω τα τελευταία 6 χρόνια και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα το αγοράζω και για τα επόμενα 6+6+6 χρόνια. Παρόλο που έχω δοκιμάσει και από άλλες εταιρίες, μπορεί να με καλύπτουν όσον αφορά στην απόχρωση, αλλά όχι στην υφή.
Αποτελείται όπως είδατε από δύο μέρη. Το πρώτο είναι το χρώμα. Όταν στεγνώσει περνάτε μετά από πάνω το δεύτερο βήμα που είναι το gloss. Να σας πω την αλήθεια το gloss δεν το χρησιμοποιώ ποτέ! Μπορεί να φημίζονται τα διαρκείας προϊόντα ότι ξηραίνουν τα χείλη, αλλά επειδή θεωρώ ότι βάζοντας το gloss επηρεάζεται η διάρκειά του, δεν το χρησιμοποιώ. Η μυρωδιά του παρόλα αυτά είναι απίστευτη.
Για τη διάρκεια ένα θα πω. Αν και δεν το έχω τεστάρει τόσο, θεωρώ ότι αντέχει πάνω από 30 ώρες! Ναι, καλά διαβάσατε! Έχει φοβερή διάρκεια!

Καταπληκτικό χρώμα.
Απίστευτη διάρκεια.
Καλή τιμή.

Εγώ δεν ζητάω τίποτε άλλο. Είναι το αγαπημένο μου!
Α! Ανακάλυψα και ακόμη ένα θετικό πρόσφατα. Ενώ παλαιότερα μπορούσες να το βρεις σε ελάχιστες αποχρώσεις(6 νομίζω) που δεν μου άρεσαν καθόλου, πλέον έβγαλαν περισσότερες και μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, βγαίνει και σε έντονο φουξ. 
Κοστίζει γύρω στα 13 ευρώ.
Μπορεί να το αγοράζω χρόνια, αλλά πρόσφατα διάβασα ότι έγραφε να ξεβάφεται με προϊόν που περιέχει λάδι. Για μένα η αφαίρεσή του ήταν πάρα πολύ δύσκολη μέχρι την ημέρα που χρησιμοποίησα το διφασικό καθαριστικό της L' Oreal dermoexpertise για το οποίο σας έχω μιλήσει πρόσφατα.

Αυτά λοιπόν από μένα για τα δικά μου αγαπημένα κόκκινα χείλη.

Τα λέμε σε επόμενο post!


10 σχόλια:

  1. Σου πάει απίστευτα!!! Φοβερό χρώμα!!!
    Εγώ πάλι ενώ μ' αρέσει να το βλέπω σε άλλες κοπέλες νομίζω ότι δεν μου πάει καθόλου (:
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Αν είσαι ανοιχτόχρωμη σαν κ μένα θα σου πάει!
      Είναι φοβερό!!!!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά απίστευτο χρώμα. Όσο λατρεύω την καφέ σκιά για τα μάτια, άλλο τόσο για τα κόκκινα κραγιόν, και αυτό είναι φανταστικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ εντυπωσιακό! :) Σου πάει...
    p.s. ωραία νύχια!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχώ ένα παρόμοιο της ίδιας φιλοσοφίας και απόχρωσης απο την tommyg αλλά θα το αναζητήσω και αυτό με την πρώτη ευκαιρία...
    μόλις έγεινα μέλος σου δεν ήξερα οτι έχεις blog.πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν το ηξερα καθολου αλλα θα το τσεκαρω.σου παει πολυ,καλοφορετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή