Τρίτη 30 Απριλίου 2013

My favorite black nail polish




Γενικά δεν είμαι οπαδός του μαύρου χρώματος στα νύχια!
Γι' αυτό όταν άρχισα να ασχολούμαι με τα νύχια μου περισσότερο και χρειάστηκα ένα μαύρο βερνίκι νυχιών για να κάνω σχεδιάκια, πήρα ένα οικονομικό, που ούτε καν θυμάμαι τη μάρκα. Και δε μου άρεσε καθόλου γιατί "λέκιαζε" τα νύχια μου(παρόλο που έβαζα και base coat).
Πήρα λοιπόν μια μέρα δοκιμαστικά και το συγκεκριμένο. Trendy color cosmetics nail polish.
Δεν νομίζω να δοκιμάσω να πάρω κάποιο άλλο ξανά! 
Φοβερή απόδοση χρώματος, φοβερή γυαλάδα, δεν "λεκιάζει" τα νύχια και στεγνώνει σχετικά γρήγορα!
Κοστίζει γύρω στα 2.50 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Αν έχετε δει προηγούμενα notds μου, όπου δείτε μαύρο, αυτό είναι! Κανένα λοιπόν παράπονο για το συγκεκριμένο!Yeah!!!

Αυτά λοιπόν τα λίγα σήμερα από εμένα!
Τα λέμε... 



4 σχόλια: