Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

1st Haul of 2013


Αυτό είναι το πακετάκι που παρέλαβα την προηγούμενη εβδομάδα!
Το περίμενα πως και πως γιατί κάποια προϊόντα τα ήθελα εδώ και αρκετό καιρό και αδυνατούσα να τα βρω σε φαρμακεία στην περιοχή μου(ειδικά το beauty elixir ούτε κατόπιν παραγγελίας).
Πάμε να τα δούμε;

Με το που άνοιξα το πακέτο, όλα ήταν προσεκτικά τυλιγμένα και τοποθετημένα μέσα στο κουτί, και όλα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.




Το πρώτο πράγμα που πήρα ήταν το Bioderma Sensibio solution micellaire 250 ml το οποίο χρησιμοποίησα λίγες φορές και έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη. 


Το επόμενο είναι μια κρέμα ενυδάτωσης και θρέψης για ξηρά αφυδατωμένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι 150 ml της Apivita. Είχα δοκιμάσει της Apivita propoline τη μάσκα θρέψης και εντατικής επανόρθωσης για ξηρά αφυδατωμένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι, η οποία ήταν πάρα πολύ καλή. Μία φορά τη δοκίμασα και μου άρεσε πάντως και αυτή η κρέμα.



Επειδή μου τελείωσε το ιαματικό νερό της Avene παρήγγειλα αυτή τη φορά το μεγάλο μπουκάλι των 300 ml. Σταθερή αξία το συγκεκριμένο προϊόν!


Το επόμενο είναι της Αpivita πάλι (αγαπημένη μου εταιρία όπως έχετε καταλάβει) ένα απαλό gel καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή για καθημερινή χρήση με χαμομήλι και προπόλη 200ml.



Και τέλος πήρα το πολυσυζητημένο Beauty Elixir της Caudalie. Πήρα 2 μπουκαλάκια των 30 ml γιατί λέω παραγγέλνω που παραγγέλνω, ας πάρω δύο μιας και όλοι μόνο καλά λόγια λένε για αυτό! Και τελικά δεν το μετάνιωσα γιατί είναι πραγματικά πολύ καλό προϊόν!




Μου έβαλαν μέσα στο πακέτο και ένα ωραίο ημερολόγιο για το 2013.




Όλα τα παραπάνω τα παρήγγειλα από το pharmacyonclick.gr  και μου κόστισαν 55.60. Η εξυπηρέτηση ήταν πάρα πολύ καλή, η ανταπόκριση άμεση και τα παρέλαβα μέσα σε 3 ημέρες. Ένα ακόμα καλό με αυτό το ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι ότι είχε και επιλογή αντικαταβολής για την πληρωμή, απλά με μια μικρή επιβάρυνση των 2.60 ευρώ. Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ είχαν δωρεάν μεταφορικά με την acs. Σίγουρα θα παραγγείλω ξανά από το ίδιο φαρμακείο όταν μου τελειώσει κάτι.


Να περιμένετε reviews σύντομα...


11 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραία,με γειά και καλοφόρετα!!!!!! να σε ρωτήσω κάτι,το ιαματικό νερό της apivita τι ακριβώς κάνει;

    http://jiubilo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/10/comparisonfacial-waters.html
      ρίξε μια ματιά σε αυτό.
      της avene το ιαματικο νερο εννοείς?
      δροσίζει,ενυδατώνει, το χρησιμοποιείς σαν τελικό βήμα καθαρισμού προσώπου με ένα βαμβακάκι,ψεκάζεις τοπικά μετά από ηλιακό έγκαυμα, το χρησιμοποιείς σε ερεθισμένο μετά από αποτρίχωση δέρμα...
      αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό.
      ανάλογα βεβαίως με το κάθε νεράκι.

      Διαγραφή
  2. Αχ θελω να παραγγείλω τοσο πολυ απο το ηλεκτρονικό φαρμακείο αλλα δεν βρίσκω την ευκαιρια γιατι οτι μου λείπει πετάγομαι και το περνω απο το γειτονικό μου,αλλα θα κάνω μια σουμα και θα κανω μια παραγγελια για να το δοκιμάσω εχω ακουσει οτι εχει πολυ καλες τιμες.
    Επισις θα ηθελα να σε ενημερώσω οτι τρεχει ενας διαγωνισμος στο blog μου και ισως να σε ενδιαφερει.
    http://beautylandsecrets.blogspot.gr/2013/01/super-giveawayeyeshadow-palette-naked-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ έψαχνα το beauty elixir και το bioderma σε τοπικά φαρμακεία, κι επειδή δεν τα έβρισκα, έψαχνα στο internet. κατέληξα σε αυτό το φαρμακείο γιατί είχε μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές.

      όσα για το διαγωνισμό σου, το ξέρω, αλλά δεν έλαβα μέρος, επειδή έχω ήδη την naked2 και θεώρησα σωστό να μην λάβω μέρος για να έχουν τη δυνατότητα άτομα που δεν την έχουν να την πάρουν γιατί είναι πραγματικά μοναδική! από τη μέρα που την αγόρασα(Σεπτέμβριος) κατά 95% αυτήν χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα!!!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ συνήθως από online φαρμακεία αγοράζω.
    Πολύ ωραία όλα!
    Το Bioderma θα το ευχαριστηθείς!!!
    Και εγώ αγαπώωωω Αpivita!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραια τα πραγματακια που πηρες!Καλοφορετα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια,πολύ ωραία προϊόντα!Θέλω να δοκιμάσω αρκετά από αυτά,περιμένουμε να μας πεις τη γνωμη σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή