Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

REVIEW: Benefit They' re Real mascara

ΔΗΛΩΣΗ:

Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ EVER



Συσκευασία:




Η εταιρία δηλώνει ότι με αυτό το βουρτσάκι θα αποκαλυφθούν βλεφαρίδες που ούτε ξέρουμε ότι υπάρχουν. 



Η φωτογραφία της συσκευασίας.



Η εταιρία δηλώνει ότι :
Το 94% των ερωτηθέντων είδαν πιο μακριές και με μεγαλύτερο όγκο τις βλεφαρίδες τους.
Το 90% είδαν μεγάλη καμπύλη από τη ρίζα εώς τις άκρες.
Το 94% είδαν ανόρθωση του βλέμματος/βλεφαρίδων.
Και το 100% μακράς διάρκειας αποτέλεσμα.





Είναι 8.5 gr και η τιμή της στα 22.50 από τα Sephora.
To βουρτσάκι όπως φαίνεται και στη φωτογραφία είναι πλαστικό, με πολλά πολλά δοντάκια.



 Τί αποτέλεσμα είδα εγώ;;;;







Μη μου πείτε ότι δε βλέπετε ότι βλέπω;

Ξεκινάω λοιπόν...

Δίνει έντονο μαύρο αποτέλεσμα.
Δίνει μάκρος πολύ.
Δίνει όγκο πολύ.
Έχει μεγάλη διάρκεια.
Δίνει πολύ καλή καμπύλη στις βλεφαρίδες.
(Να τονίσω ότι το αποτέλεσμα που βλέπετε είναι χωρίς ψαλιδάκι για βλεφαρίδες).
Είναι buildable.
Δεν ξεραίνει τις βλεφαρίδες και δεν πέφτουν μαύρα κομματάκια κατά τη διάρκεια της μέρας(ελπίζω να το έγραψα με κατανοητό τρόπο).

Τα κάνει όλα δηλαδή.
Για τα δικά μου γούστα και δεδομένα τουλάχιστον.

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην υπάρχει έστω κι ένα μειονέκτημα!
Ποιο;
Ξεβάφεται δύσκολα!

Θα την αγόραζα ξανά; ΝΑΙ. (Ήδη έχω τελειώσει μία.)



Αυτά από μένα....
Τα λέμε...

8 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει καλά λόγια γενικά γι αυτή τη μάσκαρα, αλλά είναι τσιμπιμένη ρε γμτ! Εγώ σκέφτομαι να πάρω μία από sleek...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. einai kali.sumferei otan vgazei 25% sta sephora giati vgainei oso mia l'oreal i maybelline. apo sleek den exw dokimasei tpt!ti proteineis?

      Διαγραφή
  2. Το είδα λίγο αργά, πήρα ήδη μια Clinique. Τη βάζω λοιπόν στη λίστα για να είναι η επόμενη!
    Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο το blog μου (http://ginaikologies.blogspot.gr) που τρέχει το Χριστουγεννιάτικο givaway!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω ναι έχεις απόλυτο δίκιο,είναι θεαματική η διαφορά στα μάτια σου και ναι είναι αληθινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχα! Ακριβώς. Δεν έχεις ανάγκη για ψεύτικες όταν τη χρησιμοποιείς!!!!

      Διαγραφή
  4. Σκέφτομαι να είναι μια από τις επόμενες αγορές μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή