Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Sephora foundations????

Παρατήρησα πρόσφατα ότι τα δειγματάκια που μου έχουν δώσει από τα Sephora για τα foundations είναι αρκετά κι έτσι τους έδωσα λίγη σημασία. Όπως βλέπετε το Brightening and Hydrating Foundation ήμουν τυχερή και το είχα σε 2 αποχρώσεις 20 clair light και 30 moyen medium. Δοκίμασα το 20, αλλά δεν κατάλαβα αν μου αρέσει ή όχι γιατί δυστυχώς ήταν πολύ μικρή η ποσότητα(0.18 gr) που με το ζόρι έφτανε για όλο μου το πρόσωπο. Σαν απόχρωση ήταν λίγο ανοιχτή. Η 30 ήταν λίγο σκούρη. Επομένως είμαι κάπου στη μέση σαν χρώμα. Τα άλλα δύο foundations που έχω, ευτυχώς σε πιο πολύ ποσότητα, είναι το light veil foundation (1.5 ml) και το perfecting cover foundation(1.5 ml) . Αυτά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα.









Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ή κάποιο άλλο foundation των Sephora; Ποια η γνώμη σας;

Πληροφοριακά, εώς το Σάββατο όλα τα προϊόντα Sephora έχουν -40%!!!


9 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ τα sephora δεν μου έχουν δώσει δείγματα και αυτή προσφαρά -40% είναι δελεαστική αλλά δεν θέλω να υποκύψω. Κρατιέμαι για τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. to pisteueis oti to savvato pou xanapiga sephora siniditopoiisa oti mono otan einai antras sto tameio tha mou dwsei deigmata?to savvato itan gunaika kai fusika den mou edwse tipota!!!!! mpravo loipon gia tous antres pou douleuoun sta sephora!!!!

      Διαγραφή
    2. Α, ναι; Τότε μπράβο στους άντρες που δουλεύουν στα sephora! Α, και αυτό με τις γυναίκες, δεν μου κάνει και τόσο εντύπωση, γιατί μάλλον τα κρατάνε για τον εαυτό τους! Την Καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw hthela na parw to prwto.. phra arketo deigma se koutaki pou m eftase gia panw apo 5 fores... eimai akoma se skepsh omws.. enw m aresei to lampero apotelesma p dinei, skeftomai mhpws me kalh liparh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I used to use Sephora's Instant Radiance... I really liked how it was more of a medium coverage rather than full; but definitely buildable. I changed foundations though because my acne has acted up and needed something with more full coverage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα τo δοκιμασω καποια στιγμη σιγουρα γιατι εχει τα στοιχεια που ψαχνω σε foundation,kai τα περισσοτερα απο Sephora με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη! lovely post! xoxo
    http://makeupbynatashav.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή