Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Αμυγδαλέλαιο το θαυματουργό!

Καλημέρα!
Χθες τελείωσα το δεύτερο μπουκαλάκι με αμυγδαλέλαιο και έτσι βρήκα την αφορμή να σας πω τους τρόπους με τους οποίους το χρησιμοποιώ εγώ! Δεν είμαι ειδικός, ούτε γνωρίζω όλους τους τρόπους που μπορείς να το χρησιμοποιείς.
Αυτό που αγοράζω εγώ είναι το Μandorl της Mediplants, 100 ml 2.14 ευρώ από το φαρμακείο της γειτονιάς μου. Τα δύο προηγούμενα μπουκαλάκια δεν είχαν σταγονόμετρο(έτσι λέγεται;) αλλά το τελευταίο μπουκαλάκι που αγόρασα έχει. Στη συσκευασία αναφέρει ότι είναι καθαρό αμυγδαλέλαιο και χρησιμοποιείται στο δέρμα σαν μαλακτικό και απαλυντικό, στα σκασμένα χέρια και σαν τροφοτονωτικό του τριχωτού της κεφαλής και των βλεφαρίδων.




Αρχικά το αγόρασα για να το χρησιμοποιώ για τα μαλλιά μου. Είχα μάθει ότι δυναμώνει την τρίχα και ότι τα βοηθάει γενικότερα πολύ. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν το κάνει, γιατί λίγες είναι οι φορές που το χρησιμοποιώ στα μαλλιά. Πως δηλαδή; Το βράδυ πριν κοιμηθώ βάζω αμυγδαλέλαιο σε όλο το μήκος αλλά και στις ρίζες των μαλλιών μου, τα τυλίγω με ένα σκουφάκι μπάνιου, φυσικά βάζω και μια πετσέτα στο μαξιλάρι μου για παν ενδεχόμενο, και λούζομαι την άλλη μέρα το πρωί.

Μου αρέσει επίσης να το χρησιμοποιώ στο σώμα. Επειδή σε κάποια σημεία έχω ραγάδες, το βάζω τοπικά ώστε να ενυδατωθεί αρκετά η περιοχή.
Το χρησιμοποιώ και στην περιποίηση των νυχιών μου. Τα κάνω λίγο μασάζ, αλλά και τις παρανυχίδες μου οι οποίες μαλακώνουν πολύ ωραία.
Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιείται τοπικά σε βλεφαρίδες και φρύδια για να δυναμώσουν.
Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ και ως ξεβαφτικό προσώπου και ματιών, αλλά δεν με ικανοποίησε. Βάζοντας όμως σε ένα άδειο αποστειρωμένο μπουκαλάκι μισή ποσότητα αμυγδαλέλαιο και μισή ποσότητα ροδόνερο το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Για την ολοκλήρωση του καθαρισμού με αυτόν τον τρόπο ψεκάζω το πρόσωπό μου με το αγαπημένο ιαματικό νερό της Αvene το αφήνω ένα λεπτό, σκουπίζω μ' ένα βαμβακάκι φεύγουν και τα τελευταία ίχνη μακιγιάζ. Όταν χρησιμοποιώ αυτόν τον τρόπο καθαρισμού του προσώπου μου, το πρόσωπό μου λάμπει από υγεία και ενυδάτωση. Πρώτη φορά μετά από τρεις φορές χρήσης ενός προϊόντος παρατήρησα τέτοια διαφορά!
Τέλος, μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιείται για κρέμα ματιών, αντί για ενυδατική νυχτός, ακόμη και για ορό προσώπου.


Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ αμυγδαλέλαιο;
Χρησιμοποιείτε γενικά έλαια για την περιποίησή σας;
Καμία πρόταση;

Τα λέμε!!!





41 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post. Πρέπει να το πάρω αυτό το αμυγδαλέλαιο. Εγώ έχω χρησιμοποιήσει έλαιο δεντρολίβανου για τα μαλλιά (κάνει καλό και στην τριχόπτωση σαν μάσκα πριν το λούσιμο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρησιμοποιώ επίσης καστορέλαιο και κάνω ελαφρές μαλάξεις στις βλεφαρίδες,τις θρέφει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τα μαλλιά είναι πολύ καλό το δαφνέλαιο. Μυρίζω λίγο κάπως όμως...
    Έχω ακριβώς το ίδιο αμυγδαλέλαιο. Γενικά είναι εξυπηρετικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. to exw akousei gia to dafnelaio alla akousa episis oti mporei na skourinei ta mallia!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ισχύει αυτό... Αλλά δεν μπορώ να σου πω σίγουρα, γιατί έχω σκούρα καστανά μαλλιά.

      Διαγραφή
    3. oxi auto den isxuei to xrisimopoioume ki egw kai xanthia fili!egw kastani ekeini terma xanthia!to anamugnuoume dafneleio-amygdalelaio-rodonero gia araiwma!polu kala apotelesmata!

      Διαγραφή
  4. Χτες πρώτη φορα ξεβαφτηκα με αμυγδαλελαιο και δεν έμεινα παρα πολυ ευχαριστημένη, θα κανω αυτο το κόλπο που είπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dokimase to!
      egw pou exw kanoniko/xiro derma tin alli mera to prwi fainetai lampero!!!!!
      apla prepei na anakiniseis to mpoykalaki kala gia na anamixthoun!

      Διαγραφή
  5. κ εγω το χρησιμοποιώ για καθαρισμό προσώπου και ματιών συνδυασμένο με υγρό και γίνεται 2 φασεων ,καθαρίζει μέχρι και αδιάβροχη μάσκαρα...εχω γραψει πριν καιρο σχετικο αρθρο εδω :http://parfum-color.blogspot.gr/2012/04/blog-post_23.html

    επισης το προσθέτω σε διαφορες μασκες μαλλιών η προσώπου που φτιαχνω κατα καιρούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το χρησιμοποιώ στις βλεφαρίδες και έχει κάνει θαύματα!

    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ και αμυγδαλελάιο και καστορέλαιο και για τα μαλλιά, και στις βλεφαρίδεα και σε διάφορες ξηρές περιοχές του σώματός μου! 1 με 2 φορές χρησιμοποιώ αμυγδαλέλαιο σαν ενυδατική προσώπου. Επίσης, έχω φτιάξει σπρέυ προσώπου με αμυγδαλέλαιο και ροδόνερο. Έχω ανεβάσει σχετική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορείς να αναμείξεις και αμυγδαλέλαιο με jojoba oil γιατί το δεύτερο έχει την ικανότητα να κάνει τα υπόλοιπα λάδια να εισχωρούν στο δέρμα πολύ περισσότερο και έτσι επιτυγχάνεις επιπλέον ενυδάτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το χρησιμοποιώ στις βλεφαρίδες, στα φρύδια αλλα και στους κύκλους κάτω απο τα ματια. Σαν ξεβαφτικό δεν το χρησιμοποιώ,αλλα όταν κάνω αποτρίχωση με κερί το χρησιμοποιώ για να φύγουν τα υπολείματα του κεριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραίο post!!! Wow πόσες χρήσεις το αμυγδαλέλαιο!!! Για τα μαλλιά που μου πέφτανε μετά την εγκυμοσύνη είχα πάρει δαφνέλαιο. Αρκετά καλό.
    Αύριο κιόλας θα πάω να πάρω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραιο post, το χρησιμοποιο σχεδον καθημερινα και εχει παρα πολλες χρησεις.
    Αυτες της μερες στο blog μου κανω ενα μικρο giveaway αν θελεις μπορεις να περασεις μια βολτιτσα.
    Φιλακια.

    Beautylandsecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι θαυματουργό!
    Εγώ το βάζω σε βλεφαρίδες (αναμοιξη με καστορέλαιο) και φρύδια, και ξεβάφομαι με αυτό!
    Είναι εκπλητικό και παμφθηνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xρησιμοποιω συνεχεια ελαια,και κανω τα παντα με αυτα,ακομη και `απλο`ελαιολαδο,με αυτο κανω μασαζ στις ριζες των μαλλιων και προσωπο,μου δινει λαμψη αλλα και αμυγδαλελαιο,οταν θελω να κανω μασαζ στο προσωπο μου-που λεφτα για αισθητικο πια...
    Ακομη και Ηλιελαιο χρησιμοποιω,βαζω σε αυτο αιθερια ελαια και κανω μασαζ κατα της κυτταριτιδας.
    Απλα προσπαθω Ελληνικες εταιριες να αγοραζω.
    Και εσεις στο φαρμακειο καλο θα ειναι να ζητατε ελληνικες εταιρειες!Αλληλοβοηθεια,να μεινει και καμια ελληνικη επιχειρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. k mena mou aresei na stirizw ellinikes etairies ! xairomai pou kai alloi anthrwpoi skeftontai etsi, kai makari na ginoume kai perissoteroi me ton kairo!

      Διαγραφή
  14. Θέλω πολύ να το χρησιμοποιήσω!!1 Και εγώ έχω ακούσει για το καστορέλαιο οπότε είναι οι επόμενες αγορές μου και τα 2!!! Φιλιά πολλά και σε προσκαλώ και στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγω αγορασα προσφατα το καστορελαιο και το ελαιο αργκαν.το καστορελαιο το εχω βαλει 2 φορες μονο στις βλεφαριδες και στα φρυδια και το αργκαν στα μαλλια στις ακρες.Για το καστορελαιο ακομα δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι ειναι νωρις αλλα για το ελαιο αργκαν απο την πτωτη εφαρμογη το μαλλι μου ελαμπε!εχω σκοπο να παρω και λαδια μολις τελειωσουν! αν θες κανε μια βολτα στο blog μου εχω κανει ποστ με τα λαδια.
    stellasbeautyworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εχω και αμυγδαλελαιο για τα νυχια,καστορελαιο για τις βλεφαριδες και δαφνελαιο για τα μαλλια!τα αγαπω ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτομαι και γω να πάρω δαφνέλαιο για τα μαλλιά! Κάνει δουλειά?

      Διαγραφή
  17. Το αμυγδαλέλαιο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις κι ως συστατικό σε καλλυντικά. Πρόσφατα έφτιαξα απολεπιστικές κρέμες( προσώπου και σώματος) και το πρόσθεσα ως ενυδατική/μαλλακτική ουσία. Λειτουργεί απίστευτα!( μπορείς να φτιάξεις και μάσκα προσώπου και να το βάλεις μέσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το καστορέλαιο μαζί με το αμυγδαλέλαιο είναι τέλειος συνδυασμός για τα μαλλιά!!!Ενυδατώνουν και ενδυναμώνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρο το επόμενο λαδάκι που θα πάρω από το φαρμακείο θα είναι το καστορέλαιο!

      Διαγραφή
  19. το αμυγδαέλαιο αυτό είναι πάρα πολυ καλό.επίσης το δαφνέλαιο και ψάξτε απο την συγκεκριμένη εταιρεία να πάρετε το σπαθόλαδο...εχει φαρμακευτικές ιδιότητες..επικοινωνήστε με την εταιρεία αυτοι και θα μείνετε ευχαριστημένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας αρέσει απ' ότι κατάλαβα η συγκεκριμένη εταιρία! Να επικοινωνίσω για να δω τί λαδάκια άλλα έχουν?

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ήθελα να μάθω αν τις μάσκες με το αμυγδαλελαιο η άλλο λαδάκι το κάνουμε μόνο με λουσμενα μαλλιά. Πότε είναι αποτελεσματικο? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και πόσο συχνά μπορούμε να το χρησιμοποιώ στα μαλλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. όσο συχνά θέλεις! Τη μέρα που είναι να λουστείς βάλε στα μαλλιά σου και αφησέ το 2-3 ώρες ή και όλη μερά. Θεωρώ πως με 1 φορά στις δέκα μέρες θα δεις σίγουρα αποτελέσματα σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή